Korda Györggyel és Balázs Klárival küzd a rendőrség az online csalók ellen
A zenész házaspártól még ujjlenyomatot is vettek.
A zenész házaspártól még ujjlenyomatot is vettek.
A Tiszántúlon akár tízcentis hóréteg is leeshet, ezért fontos a követési távolság és a lassabb haladás, illetve az autó karbantartása.
Fokozott ellenőrzést tart a hatóság egy európai akcióhoz csatlakozva.
Egészen különleges módon kommunikál a rendőrség a Twitteren.
A hatóság a legalapvetőbb közlekedési szabályok betartására hívja fel a figyelmet, amelyek akár életet is menthetnek.
A hollandok elvileg már a hetvenes évek óta így nyitják a kocsiajtót.
A nemrégiben debütált japán kisautó aktív biztonsági megoldásain a jelek szerint bőven lehetne mit javítani.
A sofőr valószínűleg nem is vette észre, hogy egy autós az ő sávja felé tart. A kocsi viszont jól vizsgázott.
A Volkswagen-konszern autóiban is egyre inkább feltűnik majd ez a fontos baleset-megelőzési eszköz.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
A baleseti mutatókban ritkán térnek ki az esetek természetére, hogy borulás, gázolás, szilárd tárgynak ütközés volt-e a háttérben. Most egy ilyen adatot is megismerhetünk.
Július utolsó hetében az ország egész területén számítani kell a rendőri ellenőrzésekre.
Majdnem minden hétre jut egy-egy lambós, porschés, ferraris baleset, amelyben a sofőrök elképesztő tempónál törik össze az autóikat. Ezek nyilván nem nagyon vannak meg felvételeken, éppen ezért döbbenetes egy tesztpályán jól látni, mi zajlik le ilyenkor.
Lassan külön kategória lesz a közlekedési balesetekben a "Facebook live-ozás".
A videó megtörtént, megrázó közlekedési balesetek helyszínén készült képfelvételek felhasználásával jött létre.
A virtuális valóság révén bőven elég átélni milyen 64 kilométer per órás tempóval csattani.
Nincs más eleme egy autónak, amely miatt nagyobb lenne egy baleset kockázata, mint az abroncsok.
Bár a módszer vitatható, de a cél jelen esetben az, hogy kiszűrjék végre valahogyan a vezetés közben mobilozókat.
A Volkswagen és a Toyota már javában teszteli a technológiát, ami tudni fogja, ha nem az utat figyeljük.
Évente 1,25 millió embert ér halálos közlekedési baleset. Félelmetes belegondolni, hogy egy közepes méretű európai város, mint mondjuk Stuttgart, Rotterdam lakosságával azonos mennyiségű ember veszti életét világszerte a közutakon.