100 kilométeres e-hatótávval támad a Mercedes új hibridje
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
A következő generációs Passat már csak kombiként lesz hazavezethető.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
Nagycsaládos kedvezménnyel már-már pofátlanul alacsony áron a miénk lehet a 7 személyes Dacia Jogger, de vajon mennyi kompromisszumot kell kötnünk a megvásárlása esetén? Jövünk a válaszokkal.
A kis sportkocsi a jövőben is elkülönül a cég fő csapásirányú modelljeitől és a rajongókat célozza meg.
Hangtalan suhanás vagy kiváló 6 hengeres orgánum? Instant gyorsulás vagy hamisítatlan vezetési élmény? Lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás vagy alacsony tömeg? A bajor gyártó kínálatában mindenki megtalálhatja a számítását.
A pickup alapját a gyárilag 585 lóerős Mercedes-AMG G63 adja, ami természetesen nem maradt erősítőkúra nélkül.
Nincs hibrid technika, nincs dízelmotor és nincs fogyasztást növelő megemelt karosszéria. Meghajtottuk a piac egyik legőszintébb kisautóját, ami már nem is olyan kicsi, és csodák csodájára még 4 hengeres motorral is készül.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a Grecale kupés hangvételű sportos verziója.
A cseh kisautó 8 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Az új sportverzió nagyobb teljesítményűnek ígérkezik, mint a jelenlegi M50i.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a japán gyártó izgalmas újdonságának sportos hangulatú változata.