4 hengeres motor a Mercedes S-osztályban? Bizony, íme az S250!
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A két turbóval megfújt V6-os motorban sikerült még találni 86 eddig szunnyadó lóerőt.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
Erősebb villanymotor és nagyobb kapacitású akkumulátor a zuffenhauseniak új sportszedánban.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
Az egyetlen példányban készült sportkupé az első Continental GT-nek állít emléket.
A nyújtott tengelytávú szabadidő-autó jobb hátsó ülésén fejedelmi kényelemben lehet utazni.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó nyitható tetejű újdonság garantáltan ritkán jön majd szembe velünk az utakon.
A biturbó V8-as motorral szerelt AMG 63 alig több, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A világ legnépszerűbb pickupja háromféle változatban érhető el az öreg kontinensen.
A 150 millió forintos ár miatt vélhetően ritkán jön majd szembe az utakon ilyen Range.
A közel 1000 Nm nyomatékú biturbó V8-as kombiban egy komplett család és megannyi csomag is minden további nélkül elfér.
Megérkezett az Aston Martin DB12 nyitható tetejű kivitele, a vadonatúj Volante.
A szuperritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
Az új Ranger legjobban kihegyezett sportos terepverziója szinte igényli, követeli a kínzást, amit aztán röhögve bír, és a legjobb az egészben, hogy aszfalton szinte ugyanolyan kezesbárány, mint sárdagasztás vagy sziklamászás közben.