Vitézy Dávid szerint Lázárnak a Pride és a káromkodás helyett azzal kéne foglalkoznia, ami a dolga
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője annak kapcsán posztolt, hogy folyamatosak a késések és leállások a győri fővonalon.
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője annak kapcsán posztolt, hogy folyamatosak a késések és leállások a győri fővonalon.
A Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon 30-60 perccel hosszabb menetidőre kell számítani, biztosítóberendezési hiba miatt.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
Egy szakaszon pótlóbuszok viszik az utasokat.
Több útvonalon is csúszások vannak.
A fennakadás oka a MÁV szerint a biztosítóberendezés hibájában keresendő.
Leszakadt felsővezeték és a biztosítóberendezés hibája miatt hosszabb a menetidő és járatok maradhatnak ki a váci, a veresegyházi és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon – közölte a Mávinform.
A ceglédi és lajosmizsei vonal vonatainak menetideje a fővárosi szakaszon 30-40 perccel megnőhet, járatelmaradásokra is kell számítani.
Meghibásodott egy biztosítóberendezés.
Kábelvágás miatt módosul a MÁV-menetrend, járatok maradnak ki.
Meghibásodott a biztosítóberendezés az esztergomi vonalon.
A MÁV adatai szerint rekordszámúan használták idén a székesfehérvári vasútvonalat, de hatalmasat nőtt a forgalom Esztergom felé is. Pedig volt a nyáron bőven bonyodalom ezen a vonalon.
Elromlott a biztosítóberendezés a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon, emiatt a balatoni vonatok is késnek. Megkérdeztük a MÁV-tól, hogy mikor és mennyiért telepítették a rendszert, illetve azóta hány meghibásodás történt, és ez mennyi vonatnál okozott késést.