Van egy stílusa egy ilyen 100 éves Harley-Davidson biciklinek
A Harley-Davidson lényegében szinonimája az amerikai motoroknak. Pedig csodás kerékpárokat is gyártottak.
A Harley-Davidson lényegében szinonimája az amerikai motoroknak. Pedig csodás kerékpárokat is gyártottak.
Itt a bizonyíték arra, hogy a négykerekűt és kétkerekűt használók egymás felmenőinek szidása nélkül is képesek lehetnek egymás mellett békésen közlekedni.
Teljes hosszában felmarták a kerékpáros piktogramokat a Bajcsy-Zsilinszky úti buszsávban. Az itt "peckeskedő" bringások régóta szúrják Tarlós István szemét. A Budapest Közút szerint csúszott a burkolat, tavasszal újrafestik.
Ha az autósoknak lehet, akkor a bringásoknak miért ne lehetne körforgalmuk?
Sok esetben csak igen nehezen oldható meg a kettő- és a négykerekűek békés egymás mellett közlekedése. A festői Szentendrén sem egyszerű a helyzet.
Az önkormányzatok évtizedekig a vállukat vonogatták, ezért egy titokzatos "aszfaltnindzsa" bringázhatóvá tett egy darabot a fővárosból.
Benne vagyunk már az idei bringaszezonban, ideje irányt mutatni annak, aki még mindig hezitál, hogy milyen kelóra volna szüksége. Igazodási pontokért felkerestünk jó pár fővárosi kerékpárboltot, ahol egy kérdést tettünk fel: ha egyetlen bringát kellene ajánlania a boltban lévő kínálatból, melyik lenne az?
Az elektromos kerékpár építése-gyártása világszerte trendivé vált, igaz, mifelénk csak korlátoltan szárnyaló iparágnak számít. A majdan interneten is megrendelhető Vela viszont afféle feltűnően rejtőzködő konstrukció. Feltűnő, mint egy szimpla bringa, ami kapott némi retrós felhangot. Az azonban első blikkre nem is látszik rajta, hogy igazából egy manufakturális, hi-tech villanykeló.
Okostelefonról és tabletről is elérhető lesz a budapesti közbringarendszer. A felhasználók ingyen letölthetik majd a MOL Bubi-applikációt, amellyel a regisztrációtól a bankkártyás fizetésen át egészen a MOL Bubi gyűjtőállomások térképes megjelenítéséig mindent elérhetővé tesznek. Egy szintén ingyen elérhető QR-kód-olvasóra lesz már csak szükség.
A Magyar Kerékpárosklub azt tanácsolja a budapestieknek, hogy inkább biciklivel közlekedjenek a fővárosban érvényben lévő rendkívüli útlezárások és tömegközlekedési korlátozások miatt kialakuló dugók elkerülésére.
Négy okos lépés és 20 ezer forint – csupán erre lesz szüksége, ha a biciklit választja a tömegközlekedés és a forgalmi dugók helyett.