Nem engedte leszállni a bácsit a buszsofőr, de ő ettől nem jött zavarba - videó
Egy kínai nyugdíjast nem lehet csak úgy megrendszabályozni.
Egy kínai nyugdíjast nem lehet csak úgy megrendszabályozni.
Kezdődik a tanév, mindenki visszatért szabadságról, a BKK is átáll sűrűbb forgalomra, az útfelújítások javarésze azonban még tart. Csoda történik, és mégis minden működik a közlekedésben, vagy itt a káosz, a dühöngés, a reménytelen dugó és a késés? - tettük fel a kérdést. A csoda elmaradt, sok helyen alakultak ki kisebb-nagyobb dugók.
Hiába kérte egy mozgássérültekből álló társaság és több utas is, hogy a 30-as busz sofőrje engedje le az ilyen helyzetekre a járműbe épített rámpát, az illető „kiskirályként terpeszkedett a vezetőfülkében”. A BKK ugyan máshogy emlékszik a hétfő esti történetre, de az érintetteknek tanúja is van.
Pechére a rendőröknek gyanús lett az éjszaka közepén robogó busz, így megállították, s azonnal kiderült a turpisság.
A baleset a Szentmihályi út és a Bánkút utca kereszteződésénél történt.
Elismerték, hogy nem tilos visszazárható PET-palackból inni, de szerintük a sofőr helyesen járt el, csupán udvariatlan volt.
Az eset a miskolci Auchan-Avasi kilátó járaton történt. A rendszeresen erre utazók szerint a sofőr "mindig ezt csinálja".
Komolyan kérdésessé vált, hogy egyáltalán ki tud-e adni elég midibuszt az érintett budapesti vonalakra a BKV, miután a csődbe menekülő gyártó felhagyott a kétéves, de rendszeresen elromló buszok karbantartásával.
Azt mondta a mozgáskorlátozott férfinak, hogy hívja fel a BKK-t, és akkor egy speciális busszal elviszik.
Közösségi összefogással újjá és a korábbinál sokkal egyedibbé varázsoltak egy buszmegállót.
A rendszerváltás előtt bő másfél évtizeddel az amerikai piacon is megjelent az Ikarus, amelynek 286-os modellje sokáig szelte az amerikai utakat.
A Népszava úgy tudja, az Ikarus Egyedivel való szerződésének bedőlése után a BKV újraindítja korábbi buszösszeszerelő üzemét, amellyel évente néhány tucat új buszt tudna gyártani.
A cél az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése.
Ráadásul a záróvonalon. A veszélyes manőverről videó is készült.
A lübecki főügyészség jelentette be, hogy a támadást, amelyben nyolcan sérültek meg, egy 34 éves férfi követte el.
Sötétből világos - így változik meg ennek a busznak az ülése, valaki pedig le is videózta azt, amibe sokan inkább nem is gondolnak bele.
A hoppon maradt Volánbusz és BKV is kártérítést vár.
Keresik a rendőrök azt az ismeretlen férfit, aki egy alvó utastól nyúlta le a telefonját az egyik budapesti járaton.