#divatipar

Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál
 

Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál

Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe. Megkérdeztük, mire költik ezt a pénzt, hogyan kívánják növelni az eladásokat. A vállalkozás ugyanis néhány év alatt megsokszorozta bevételét, egyelőre a terjeszkedés több költséggel jár, mint amennyi befolyik a kasszába.

hvg.hu hvg.hu

Gyerekek varrják a menő H & M ruhákat?
 

Gyerekek varrják a menő H & M ruhákat?

Több olyan ruhagyár is 14-17 éves gyerekeket foglalkoztatott a délkelet-ázsiai Mianmarban, amelynek a svéd H&M divatáruházlánc volt a megrendelője – derül ki a „Divatrabszolgák” című könyvből, amely a jövő héten jelenik meg Svédországban

hvg.hu hvg.hu


Divatba fektet a magyar állam
 

Divatba fektet a magyar állam

Az állami tulajdonú Széchenyi Tőkealap 160 millió forinttal szállt be a Konsanszky divatmárka külföldi terjeszkedésébe. Nem ez az első eset, hogy a kockázati tőkealap a nehezen kalkulálható divatipar egyik szereplőjében lát befektetési lehetőséget.

hvg.hu hvg.hu


 Nem tettünk mást, mint átmentettük a KGST-férfitípust
 

Nem tettünk mást, mint átmentettük a KGST-férfitípust

Az önazonosság bárkit túlélővé és sikeressé tesz, az igényesség pedig egyáltalán nem csak a gazdagok és az arisztokrácia sajátja – véli Náray Tamás. A világhírű divattervező Az utolsó reggel Párizsban címmel írt önéletrajzi ihletésű regényt, ennek apropóján kérdeztük a budapesti szalonjában a családi örökségről, élete fordulópontjairól, szakmai titkokról és a divatvilág ellentmondásairól.

Hercsel Adél Hercsel Adél



Kifosztották a boltokat a legnagyobb outletben
 

Kifosztották a boltokat a legnagyobb outletben

Minden idők legnagyobb heti forgalmát bonyolította a Premier Outlet Center az elmúlt héten. A legnagyobb hazai ruházati outlet központban szombaton több üzletben az utcáig állt a sor a tavaszi árukészletért. A több márka gyári outlet boltját egyesítő center növekedése 2012 decembere óta folyamatos, mutatva, hogy a magyar vásárlók egyre jobban bíznak az ilyen típusú értékesítésben. A forgalom 14,5 százalékkal múlta felül a – szintén kiemelten sikeres – 2012-es aranyvasárnap hetét.

hvg.hu hvg.hu




Luxusékszerben is utazik a Louis Vuitton
 

Luxusékszerben is utazik a Louis Vuitton

Új piacra lépett a luxus világában a Louis Vuitton azzal, hogy a napokban nyitotta meg legújabb üzletét Párizsban, ám a világhírű bőrárukat helyett kizárólag a Louis Vuitton nevével fémjelzett órákat és ékszereket árulnak azon belül is a csúcskategóriát árulnak.

hvg.hu hvg.hu


Egyre kevésbé éri meg cipőt gyártani
 

Egyre kevésbé éri meg cipőt gyártani

Nettó 15,5 milliárd forint árbevételt ért el a csengeri Josef Seibel Cipőipari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (JS), a megelőző évinél 800 millió forinttal többet, mérleg szerinti eredménye azonban 814,3 millió forintról 210,1 millióra csökkent

hvg.hu hvg.hu


A Balatonnál támad a H&M
 

A Balatonnál támad a H&M

Siófok központjában az Erste Ingatlan Kft. kivitelezésében épül a bevásárlóközpont, amely a maga mintegy 10 ezer négyzetméter alapterületével együtt a balatoni régió legkorszerűbb komplexuma lesz. A plázában lesz az első balatoni H&M üzlet.

hvg.hu hvg.hu