szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Célba vette a divatágazatot a legnagyobb orosz kézi-lőfegyvergyártó, miután az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására elvesztette eddigi fő célpiacait.

A Kalasnyikov konszern a tervek szerint az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban, amelyben a hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz majd – hivatkozik az Izvesztyija című napilapra a Portfolio.

Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója a lapnak a Caterpillar és Ferrari példáját megemlítve mondta el, hogy e világmárkák bevételeinek akár 10 százaléka is a saját brand alatt forgalmazott ruházati cikkekből származik. Dmitrijev elismerte, hogy a konszern az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására volt kénytelen felülvizsgálni marketingpolitikáját, ugyanis a cég tradicionális termékeinek 70 százalékát az európai és az amerikai piac vette fel eddig. A Kalasnyikov ezért most a hazai fogyasztók felé fordult, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak szekció.

A Kalasnyikov-dizájn alkotóit egyelőre nem nevezték meg a cégnél, csak annyit árultak el, hogy az új fegyvereket és divatcikkeket a szeptemberi kubinkai Armija-2016 haditechnikai fórumon fogják bemutatni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!