#dizájn






Hogy lett két aggódó pécsi apukából Oscar-díjas?
 

Hogy lett két aggódó pécsi apukából Oscar-díjas?

Két pécsi belsőépítész olyan újfajta orrszívó készüléket fejlesztett ki, ami idén elnyerte a dizájn Oscar-díjának számító Red Dot díjat is. Az ötletet az adta, hogy fiatal szülők lévén rémálom volt az gyerekorrszívó használata, végül kétéves munkával egy prémium kategóriás terméket fejlesztettek ki.

Ember Zoltán Ember Zoltán



Újraélesztik a reklámipar döglött termékeit
 

Újraélesztik a reklámipar döglött termékeit

Klasszikus baráti vállalkozásnak indult, amely nem alkalmazta a cégépítés hagyományos fogásait. Termékeik is sok szempontból különböznek a tucatáruktól: a fogyasztói kreativitást helyezik előtérbe, és nem használnak új alapanyagokat. A Medence Csoport hatalmas reklámmolinókból csinál bútort és táskát, idén pedig használt vitorlákkal bővítették a szortimentet. Újrahasznosítás, sajátkezűség és kis széria – már Japánból és Hongkongból is rendelnek tőlük.

Molnár Csaba Molnár Csaba


Divatmárkát talált meg a kockázati tőke
 

Divatmárkát talált meg a kockázati tőke

Tőkebefektetésről állapodtak meg a Venturio 2013 Kockázati Tőkealap és a USE unused divatmárka. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.

unknown unknown

A világ első közösségi bora
 

A világ első közösségi bora

Nem mondanánk, hogy Teréz anya kötényéből bújtak ki, de azért a mostani kampányukkal nem vallanak szégyent. Ősztől új borral rukkol ki az angliai Tesco, ami első kézből érkezik egy dél-afrikai farmról.

hvg.hu hvg.hu