Drágulni fognak a Coca-Cola termékei
Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója szerint a gazdasági nehézségek nem kímélik a céget, ezért áremelésre készül a vállalat.
Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója szerint a gazdasági nehézségek nem kímélik a céget, ezért áremelésre készül a vállalat.
Jelek szerint hullámvasutazik egy picit a 44 lovas kompakt elektromos modell ára.
A korábbi hónapok 41-43 százalékos áremelkedései után 2022 novemberében már „csak” 37 százalékkal voltak az ipari termelői árak az egy évvel korábbi fölött, októberről novemberre még csökkentek is.
Áremelést hajt végre az Apple az iPhone, iPad és MacBook-modellek esetében, többe kerül majd a korosodó telepek cseréje.
Nem hozott csodát a karácsony: látszik, hogy az árkorlátozás nem, csak a piaci folyamatok képesek lassítani az élelmiszerek drágulását.
Tavaly óta negyedére csökkent a különbség a magyar és az olasz árak között lidls bevásárlások alapján.
Az elmúlt közel negyven év legkeményebb élelmiszer-inflációját lengette be 2023-ra az MNB, majd korrigált, így csak a harmadik legnagyobb drágulást várja; a kormány és a jegybank is úgy számol, hogy jövőre még a legjobb esetben is nagyobb lesz a drágulás az ideinél; lassan készülget a költségvetés alig egy héttel az új év kezdete előtt. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Az alacsony termelékenység, a helyettesítő termékek árának emelése, a verseny kiiktatása és így tovább: az MNB közzétette azokat a számításait, amelyek alapján Matolcsy György a múlt héten arról beszélt, az árstopok önmagukban 3–4 százalékponttal járultak hozzá a dráguláshoz.
Még a Fidesz-KDNP szavazóinak a 21 százaléka sem hiszi, hogy inkább a háború és a szankciók okozzák a drágulást.
Szerdán dönt az alapkamatról a jegybank szerepét betöltő Fed, a kérdés most az, hogy enyhül-e a szigor.