Már hazánkban is a dízelek nyakában lihegnek az elektromos autók
Újautó-eladások tekintetében egyre kisebb a különbség a részben vagy teljesen elektromos autók és dízelmotoros társaik között.
Újautó-eladások tekintetében egyre kisebb a különbség a részben vagy teljesen elektromos autók és dízelmotoros társaik között.
Már meg is kezdték a tiltó táblák felszerelését.
A városi terepjárók károsanyag-kibocsátását is manipulálták, ezért hívja vissza őket a német közúti közlekedési hatóság (KBA).
Relatíve kedvező fogyasztás ide vagy oda, ennek a videónak a készítése során vélhetően nem kis mennyiségű gázolaj fogyott.
Egymásnak feszül a bajor gyártó benzines és dízel erőművésze – lássuk, hogy melyik nyeri a gyorsulási versenyt!
A japán gyártó fokozatosan kivezeti a dízelautói értékesítését Európából.
Ez az alaposan leültetett SUV terepjárásra már egyáltalán nem alkalmas, autópályás száguldásra viszont annál inkább.
A bajor gyártó elárulta, hogy a közeljövőt illetően igen komoly dízel-tervei vannak.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
Az elektromos autóknak lokálisan ugyan zéró a károsanyagkibocsátásuk, de az életük során elég komoly terhet rónak a környezetre.
Míg egyes gyártók teljesen leszámolnak a gázolajos erőforrásokkal, a bajor márka továbbra is komoly fantáziát lát bennük.
Németországban két városban, Düsseldorfban és Stuttgartban már van ilyen tilalom. A német szövetségi közigazgatási bíróság Lipcsében nemrég úgy döntött, hogy nem alkotmányellenes a városok tilalma.
Leállnak hamarosan a személyautókba szánt dízelmotorok gyártásával.
Nem 2-3 forinttal, hanem annál kicsit nagyobb mértékben süllyed az üzemanyagok ára a hét közepétől. A benzinkutak árai között továbbra is lehet akár 50 forintos különbség is literenként.
Ha valami napjainkban abszolút nem trendi, az a dízelfüst, és ez a járgány bizony nem keveset juttat a levegőbe belőle.
Bumerángként ütött vissza a német autógyártók korosabb dízelautókra adott becserélési prémiuma, mivel csak fokozta a dízellel szembeni vásárlói aggodalmakat - állapítja meg a Duisburg-Essen egyetem autóipari kutatóintézete, a CAR-Center márciusi piaci elemzésében.
Gyorsan szorulnak vissza a dízelautók a hazai autópiacokon.
Nem olcsó ez a csillagos régi stuttgarti járgány, de igazi időutazást biztosít majd új gazdájának.
Erőhiányban egészen biztosan nem szenvednek ezek az új bajor divatterepjárók. Mutatjuk őket.
A döntés több millió autótulajdonost érinthet, és nem csak ez a gond: a használat korlátozásával a kocsik értéke is csökkenhet.