Könnyen lehet minden taxik kilométerbajnoka ez a 7 milliót futott Mercedes
Ha valaki Gran Canarián jár, akár össze is futhat vele.
Ha valaki Gran Canarián jár, akár össze is futhat vele.
A Független Benzinkutak Szövetsége petícióval tiltakozik az extraprofitadó szabályainak átírása ellen.
Teljesen átszabta egy kormányrendelet a benzinkutakra kirótt extraprofitadót: a legnagyobb bevételű társaságok terhe 2024-től másfél százalékkal csökken, a kisebbeké viszont hússzorosára nő. Csak a legkisebb, családi töltőállomások maradnak sarc nélkül, de ha a nemzetközi helyzet berobbantja az árakat, ők is az adóztatott sávba csúszhatnak. A Mol, OMV, Shell és társaik a könnyítéssel megengedhetik maguknak, hogy a jövedéki adó megugrása ellenére is kisebb mértékben emeljék az árakat január elsején. Nagy segítség ez a magyar családoknak, leszámítva azokat, akik nagyon megszívják.
A megoldásokról szakmai konszenzus van a csoport szerint, de azért a pótlóbuszoknak még távolról sem inthetünk búcsút.
Nem SUV, hanem régi vágású szedán, ráadásul nem is elektromos, hanem "ördögtől való" dízel. Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a csúcstechnológiával alaposan telepakolt, mégis konzervatív hangulatú vadonatúj E-Klasse.
Viszonylag gyorsan kiderült a probléma, mert az autók nem indultak el.
Kikötőkön keresztül ismét mehet a vezetékes dízelexport, a benzin továbbra sem.
Erősödött a forint az euróhoz képest, így januártól alacsonyabb emelés lenne az indokolt.
A gazdaságfejlesztési miniszter rendszeres árjelentésekre kötelezte a hazai üzemanyag-ágazat szereplőit, akiknek a jövőben arról is vallaniuk kell a kormánynak, milyen lépéseket tesznek az árak mihamarabbi csökkentéséért. Egyelőre nem világos, hogy ezek az új feladatok mennyiben segíthetnek az árak megzabolázásában, cserébe komoly fejtörést okozhat társaságoknak úgy jelenteni, hogy ne sérüljön a versenyjog.
A svéd gyártó már csak néhány hónapig gyárt gázolajjal üzemelő erőforrásokat.
A magyar kormány tagjai – Brüsszel mellett – már korábban is Ukrajnát tették felelőssé számos kedvezőtlen magyarországi jelenség miatt, az utóbbi napokban az orosz agresszió ellen védekező országról az „derült ki”, hogy a Barátság kőolajvezetéken érkező orosz kőolaj tranzitdíjának a megemelése áll a hazai üzemanyagárak növekedése és az infláció vártnál lassabb mérséklődése mögött. A baj csak az, hogy ez így nem igaz.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Szerda után péntektől sem kell többet fizetni a benzinért és a gázolajért.
Oroszország július közepétől fogva már rendszeresen a G7-EU-Ausztrália trió által kimért árküszöb fölött kínálja az olaját Indiának, egyből nyolchavi csúcsra is törtek a bevételek. Közben, mint kiderült, már rögtön a tavalyi bevezetése óta ki is játszották az ársapkát, és ehhez mit sem sejtő nyugati cégek egész sora asszisztált. Egy friss moszkvai bejelentés alapján pedig nemsokára tovább mélyítik a globális olajhiányt, még jobban felhajtva az árakat, úgy, hogy idén világszinten rekordfogyasztás várható. Itthon is rohamosan drágul a benzin és a dízel, és jövőre még rosszabb lesz a helyzet.
A japán gyártó továbbra is komoly fantáziát lát a gázolajos erőforrásokban.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Egyedül prémium benzinből tankoltunk többet, minden más üzemanyag forgalma meredeken esett.
A dízel plugin hibrid hajtásláncú, rendkívül alacsony fogyasztású Volkswagen XL1 új színt visz a szürke utcaképbe.
„Próbálják meg!” – üzente a lengyeleknek a Politicóban egy tisztviselő.