A Prius előtt: 25 éves az Audi alig ismert első hibridje
A négykarikás német gyártó dízelmotoros első külsőleg tölthető hibridje immár negyed évszázados múltra tekinthet vissza.
A négykarikás német gyártó dízelmotoros első külsőleg tölthető hibridje immár negyed évszázados múltra tekinthet vissza.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
A japán gyártó új SUV-ja kétféle dízel kivitelben kapható.
Hamarosan hazánkba is megérkeznek a Dél-Afrikában gyártott vadonatúj pickup első példányai.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
Immár Magyarországon is elérhető az új 7-es sorozat közel 600 lóerős plugin hibrid zászlóshajó modellje.
Ki mondta, hogy a Volkswagen zöld rendszámos változatban is kapható dobozos modelljét ne lehetne tuningolni?
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A bajor gyártó kompakt SUV-ja immár nyolcféle hajtáslánccal rendelhető.
Az elsőtől az utolsó csavarig megújult Ranger nettó alapára éppen 13,5 millió forint alatt marad.
A 300 lóerős luxuslimuzin átlagfogyasztása alig haladja meg a 6 litert.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
Hamarosan vérfrissítésen esik át a VW konszern cseh márkájának egyik legnépszerűbb modellje.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
Az újdonság itthoni alapára kicsivel 46 millió forint felett alakul.