#energiacímke


Tízből két magyar úgy vásárol, hogy nem érti, mit kell nézni a gép címkéjén
 

Tízből két magyar úgy vásárol, hogy nem érti, mit kell nézni a gép címkéjén

Egy éve jelentek meg az uniós országokban az új háztartási gépeket kategorizáló energiacímkék. A váltás következtében egy sokkal átláthatóbb skála jelöli a gépek ökológiai lábnyomát, amely a fogyasztókat is segíti a környezettudatosabb választásban. A most közzétett kutatási eredmények szerint tízből nyolc vásárló pozitívan fogadta az új jelölési rendszert, ám annak értelmezése nem megy könnyen: minden ötödik felhasználó számára ugyanis még mindig nehézséget jelent kiigazodni a jelöléseken.

hvg.hu hvg.hu

A tavalyi évünk a főzésről és a takarításról szólt otthon, a vasalást bezzeg hanyagoltuk
 

A tavalyi évünk a főzésről és a takarításról szólt otthon, a vasalást bezzeg hanyagoltuk

Tóth Péterrel, az Electrolux Magyarország Értékesítési Divíziójának Vezetőjével beszélgettünk az elmúlt egy év trendjeiről, és arról, hogy milyen kihívások elé állítja a gyártókat a környezettudatosság fontossága. Az Electrolux a pandémia alatt még inkább ráfeküdt az online vásárlásra, és ott tartunk, hogy lassan tényleg fölösleges elmennünk a boltokba, hogy elképzelhessük az új sütőnket a konyhánkban.

Electrolux Electrolux