Kacsafarok és 10 ezerig pörgethető motor az új retró Porschéban
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
Ezzel a poros DMC-12-vel képzeletben a 80-as évek elejére utazhatunk vissza.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A szuperritka Volkswagen szinte bármilyen terepakadályt képes leküzdeni és mély hóban is brillírozik.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Ki mondta, hogy egy zéróemissziós dobozos ne kaphatna izgalmas tuningot?
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
Megérkezett a Volkswagen ID. Buzz egyedi külsejű első komolyabb tuningverziója.