Csehszlovák luxus: fedélzeti telefonos, kék villogós V8-as Tatra vár új gazdára
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
A tisztán elektromos hajtású minibusz kiváló eredménnyel teljesítette az Euro NCAP-tesztet.
Immár Magyarországon is elérhető a 911-es sportkocsi eddigi legkülönlegesebb, terepezésre kihegyezett új változata.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A német gyártó egy limitált szériás és olcsónak messze nem mondható egyedi 911-es terepjáróval rukkolt elő.
A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
Az emelt felfüggesztésű különleges modellel meghódították a világ legmagasabb vulkánját.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
Ez az új 911-es garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, ugyanis egyetlen példány készült belőle.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
Kicsi, könnyű és igen erős ez a hegyi felfutó versenyek szellemében készült új roadster.
A valós sportkocsiként funkcionáló Sally Carrera eladásából származó összeget jótékonysági célokra fordítják.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.