#felmérés









Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra
 

Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra

Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

hvg.hu hvg.hu



A lány, aki Kőbányáról indulva valósította meg az amerikai álmot
 

A lány, aki Kőbányáról indulva valósította meg az amerikai álmot

Tóth Evelin Eszter magyar középosztálybeli családból, külföldi ösztöndíjakkal jutott el a világ egyik legjobb egyetemére, az amerikai Yale-re, ahol most azt az életet élheti, amelyről tizenéves korában csak a tévén keresztül álmodozott. Praktikákról, a különbözőség ünnepléséről, önkéntességről, kritikai gondolkodásról, a tapasztalás fontosságáról és Trump Amerikájáról is beszélgettünk a 23 éves diákkal. Interjú.

Tossenberger Tamás Tossenberger Tamás