Négykerekű űrhajó a Peugeot 680 lóerős új villanyautója
A futurisztikus kormány befordítható a műszerfalba, és teljesen önvezető módba kapcsolható a járgány.
A futurisztikus kormány befordítható a műszerfalba, és teljesen önvezető módba kapcsolható a járgány.
A tüntetők köveket dobáltak, a rendőrség könnygázzal válaszolt.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
A francia bagett elkészítése az UNESCO szerint is egyedi és magas fokú szaktudást igényel.
A C5 Aircrossból egy újabb zöld rendszámos kivitel érkezett, a korábbi verziónak és a plugin hibrid C5 X-nek pedig nőtt a hatótávja.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
A kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó újdonság alapmodellje 131 lóerős.
Immár hazánkban is rendelhető a DS Automobiles felfrissített plugin hibrid modellje.
Trendi külsővel, sportos hangulatú belsővel, többféle hibrid hajtással, de zöld rendszám és dízelmotor nélkül támad a francia gyártó legújabb szabadidő-autója, az Alpine márkanevet új elgondolásban felélesztő Austral.
Az elkerülhetetlenül érkező elektromos és SUV modellek előtt a Renault sportmárkája még megörvendeztet bennünket egy pillekönnyű középmotoros hátsókerék-hajtású sportkocsival, a minden ízében fűszeresen finom újkori Alpine A110-zel. Ami tulajdonképpen már most legenda.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
A francia gyártó furcsa külsejű újdonsága elsősorban a fenntarthatóságra fókuszál.
A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású zöld rendszámos francia kisautó egy töltéssel akár 400 kilométert is képes megtenni.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
Az új szabadidőautó legolcsóbb változatában 140 lóerős lágyhibrid hajtás található.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
Turbó nincs benne, ellenben a hátsó kerekeit egy-egy külön villanymotor hajtja.
A francia gyártó új villanyautóival az ígéretek szerint több mint 400 kilométert meg lehet tenni egy töltéssel.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.