2019-ben alaposan leteszteltük a korábbi Astrák méretkategóriájában versenyző, PSA technológiájú Corsa F-et, melyből az idei Müncheni Autószalonon mutatkozott be a ráncfelvarrt verzió.
A Stellantis konszern német márkája Magyarországon 6,2 millió forintos hivatalos induló listaáron forgalmazza az újdonságot, mely összeg Opel finanszírozás esetén 200 ezer forinttal csökkenthető.

Ezen összeg ellenében egy 75 lóerős 1,2 literes 3 hengeres szívó benzinmotorral és ötfokozatú kézi váltóval szerelt alapmodell vezethető haza.
Az említett motor turbóval megspékelt 100 lovas kivitelével és hatfokozatú manuális váltóval felvértezett Corsa 6,6 millió forintos listaáron nyit, a nyolcfokozatú automata váltós verzió indulóára 7,2 millió forint.

A 130 lóerős benzines csúcsmodell csak automata egységgel és magas GS felszereltséggel kapható, az árcéduláján pedig 8,3 millió forintos összeg szerepel.

A modernizált külsejű és műszerfalú legfrissebb Corsa az eddigi egy helyett immár kétféle elektromos változatban támad. A 136 lóerős és 354 kilométeres hatótávú Corsa Electric 12,7 millió forinttól indul, a 156 lovas és 402 kilométeres verzióért pedig alaphangon 13,8 millió forintot kell fizetni.
Az immár dízelmotor nélküli, illetve hamarosan 100-136 lovas 48 V-os lágyhibrid változatokban is érkező megújult Corsáról hamarosan részletes tesztben számolunk be, a típusból egy kézi- és egy automata váltós példányt is vallatóra fogunk.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.