A 3-as metró miatt lemondott a főváros az 1-es villamos északi meghosszabbításáról
A Vörösvári úttól Aranyvölgy vasútállomásig vitték volna tovább a vonalat. Tarlós István pénteken jelentette be, hogy egyelőre lefújták ezt a fejlesztést.
A Vörösvári úttól Aranyvölgy vasútállomásig vitték volna tovább a vonalat. Tarlós István pénteken jelentette be, hogy egyelőre lefújták ezt a fejlesztést.
Tarlós Istvántól tudjuk, a felújított metrószerelvényekben két, rosszul összedugott kábel okozott olyan ajtózárási kalamajkát, hogy egy időre ki is kellett vonni őket a forgalomból. Itt vajon mi lehetett a keveredés oka?
A főváros egy amúgy még halasztható közműcserére hivatkozva kezdené meg a fairtást a Római-parton szeptember közepétől – állítják a civilek egy vízügyi engedélyre hivatkozva. Ezután a pusztítás után a mobilgát miatt már csak elenyésző számú fát kellene pluszban kivágni.
A főpolgármester úgy fogalmazott: "nagy valószínűséggel" október 31-ig elkezdődnek a munkálatok.
A civilek letették az asztalra az általuk készített tanulmányt, amely szerintük azt igazolja, hogy a Római-parttól távolabb, a Nánási–Királyok útja mentén kellene a gátat megépíteni. Tarlós István azt ígérte, ha kap egy ilyen eredményre jutó elemzést, hajlandó a gát ügyét ismét a közgyűlés elé terjeszteni. A civilek tanulmányának vízügyi részét a BME Vízi Közmű és Környezetmérnöki Tanszékének vezetője jegyzi.
Megkérdezte a főpolgármestert a Magyar Nemzet a Népszava értesüléséről, amely szerint állítólag eldőlt Dabóczi Kálmán BKK-vezérigazgató sorsa, és az online jegy- és bérletértékesítési rendszer botránya miatt hamarosan távoznia kell posztjáról.
Tarlós István indulatspirál beindulásától tart, ezért nem támogatja Soros György díszpolgári címének visszavonását, igaz, nem is adott volna neki ilyet.
A zenész-műsorvezető szerint elég a Red Bull Air Race idején az égre nézni, hogy ez kiderüljön.
Egy bátor vállalkozó közérdekű adatigénylést küldött a főpolgármesteri hivatalnak, hogy megtudja, hányszor használja a főpolgármester az elátkozottnak tűnő vonalat, és kért-e érte költségtérítést.
A főpolgármester előbb gyermekbetegségeknek nevezte a 3-as metró szerelvényeinek hibáit, aztán Murphyt okolta azokért. Most Demszky Gábort vette elő.
A főpolgármester úgy látja, hogy következetesen keverik sokan a tényeket és a pletykákat a 3-as metró felújítása ügyében.
Nem fogadták el a versenyek számát korlátozó rendeletmódosító javaslatot.
Tarlós István szerint 2020 első negyedévére fejezhetik be a 3-as metró felújítását. A mostani állás szerint.
A főpolgármester csütörtökön elmondta, miről tárgyaltak a szerdai kormányülésen a 3-as metróval kapcsolatban. Egyben jelezte: még a csütörtöki Kormányinfó előtt ad tájékoztatást, mert ha utána tenné, az kevésbé lenne „hiteles és ügyes”. A kormány a korábban ígért összegnél nem ad többet a felújításhoz.
Nem ad pluszpénzt a 3-as metró felújítására az állam.
Folytatódik az állam és a főváros huzavonája a 3-as metró felújítása miatt.
A főpolgármester szokásos pénteki sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a problémák ellenére idén talán mégis elindulhat a 3-as metró felújítása az egyik szakaszon, de a másik kettőre egy éven belül olcsóbb ajánlatot kell szerezniük.
A főpolgármester szerint Budapestnek se akarata, se szándéka nincs állni a pluszköltségeket.
A főpolgármester is megszólalt pénteken az eddigi nagykörúti, villamosbarát lámpaprogram eltörlésével kapcsolatban. A változtatás miatt zsúfoltság jöhet a 4-es, 6-os vonalakon járó Combinókon.