Gyurcsány Ferenc kockavilágot csinált, de letámadták
Hatalmas volt az érdeklődés Gyurcsány Minecraft szerverére, a játék előbb szaggatott, aztán összeomlott. Állítólag túlterheléses támadást is kaptak a nyakukba.
Hatalmas volt az érdeklődés Gyurcsány Minecraft szerverére, a játék előbb szaggatott, aztán összeomlott. Állítólag túlterheléses támadást is kaptak a nyakukba.
A Microsoft folyamatosan fejleszti Edge böngészőjét, egymás után érkeznek az új funkciók. Úgy tűnik, bőven kapnak ezekből a játékokat szerető felhasználók, ugyanis a fejlesztő, hogy megkülönböztesse a browsert riválisaitól, játékra termett böngészőt kíván faragni az Edge-ből.
A kisfilmben látható gamerek egyike sem mutat irányt, csupán jelzik, hogy a szavazás egy mindenki által kihasználható lehetőség.
Szimulátorjátékosokat kért fel a Ford, hogy mondják el, milyen lenne a számukra tökéletes jármű.
A gamer szék, billentyűzet és egér után saját fejlesztésű rágógumija is van már a Razernek.
Az átlagos internetezők másfél, a core (azaz sokféle programmal játszó) gamerek viszont alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Egy friss, reprezentatív kutatásból az is kiderül, milyen eszközön játszunk szívesen.
A Dell kutatása szerint a játékosközösség a sokszínűségnek és befogadókészségnek köszönhetően soha nem látott mértékben növekszik, ennek eredményeképpen a játékpiac 2016-ban túllépte a 30 milliárd dollárt, és 2019-ig várhatóan 6 százalékkal fog emelkedni. A vállalat megbízásából készült tanulmány szerzői arra jutottak, hogy napjaink játékosa már egyáltalán nem a szülei házának alagsorában magányosan játszó tizenéves.
A videojátékosok antiszociálisak, agresszívak – hangzik el sokszor a megsemmisítő állítás. Hát nem. Legalábbis ezt állítja Fromann Richárd szociológus, akinek nemrégiben jelent meg Játékoslét című könyve.
Majdnem öt éven át futott A világ legbefolyásosabb emberei című rovat a PC Guruban, több mint 50, a videojátékok fejlesztésében legendának számító ember életútját mutatták be. A cikkekből most egy e-könyv készült.
A Kaspersky Lab szakértőinek nyilvántartása szerint tavaly naponta mintegy 7 ezer kibertámadás érte a gyanútlan játékosokat. A támadások mindegyike az online játékok és az ugyancsak online banki rendszerek személyes felhasználói adatait kísérelte meg ellopni, amelyeket később eladásra kínáltak és az addig virtuálisan létező pénzeket valódi összegekre váltották. Emellett az adatlopások további célja az online banki rendszerek feltörése és a rajta lévő pénz ellopása volt.