Egy szakszervezeti filmvetítés miatt riasztotta a rendőrséget és a minisztériumot a makói Continental vezetése
Aki pedig el akart menni a vetítésre, azt berendelték éjszakai munkára.
Aki pedig el akart menni a vetítésre, azt berendelték éjszakai munkára.
Palkovics László még szeptemberben azt ígérte, hogy a kormány megvizsgálja, miként nyújthatna támaszt a magyar nehézipar egyre kaotikusabb körülémények közé süllyedő egykori fellegvárának, de Gulyás Gergely már kevésbé tűnt optimistának.
279 400 forintos nettó fizetést hazavisz az is, aki csak nyolc osztályt járt ki. De a magyar dolgozók több mint fele is csak ennyi pénzt keres.
A hazai elektromoskerékpár-piac ugyan csak porszemnyi töredékét adja az európai e-bike-robbanásnak, de a piacra kerülő eszközök egy vékony, mégis látható szelete itt készül. Ez a szelet hamarosan vastagabb lehet: a piac egyik főszereplője, aki húsz éve termel itthoni üzemében, az autóiparból átcsábított szakemberek segítségével bővíti a termelést, és pár éve a piac egyik óriása is üzemet épített itthon. De hogy készül egy e-bike?
A Mercedes-Benz és a Rivian két nagyméretű elektromos furgont gyárthat majd közösen az új üzemben.
Egyelőre még nem tudni, hogy melyik városban építik fel az üzemet.
Az IKEA vezetősége nem lát esélyt arra, hogy a közeljövőben újrainduljon a termelés Oroszországban.
A Lenovo megnyitotta első gyártóüzemét Európában. Az Üllőn található gyár elsősorban szerver-infrastruktúra, tárolórendszerek, valamint csúcskategóriás PC-munkaállomások építésére összpontosít, amiket az egész európai, közel-keleti és afrikai régióban értékesít a vállalat.
A támadót ártalmatlanították a rendőrök.
Még idén dönthet a Volkswagen vezetése arról, hol építsék meg a hat nagy európai akkucsomag-üzemük közül a negyediket. A lehetséges helyszínek között, mások mellett, Magyarország is ott van.
Ellátási problémák alakultak ki, több bolt kínálatából is eltűntek a népszerű csokik.
A magyar unortodoxia újabb ékes példájaként a patinás Tungsram izzógyár állami támogatást kér a túléléshez, miközben a háborús krízis miatt kirúgja a dolgozói többségét. Ha hosszúra nyúlik a konfliktus, komoly elbocsátási hullám jöhet az iparban.
Az üveggyári részleg már leállt, az eddig ott dolgozó több mint száz embert most máshol foglalkoztatják, de a szakszervezet szerint ezzel csak időt akarnak nyerni.
A védők kijönni, az oroszok bemenni nem akarnak a mariupoli Azovsztal vas- és acélgyárba, ahol a délkelet ukrajnai város utolsó védői tartanak ki. Az orosz csapatok azonban sokszoros túlerőben vannak és folyamatosan bombázzák a gyárat.
Előrehozták az idei karácsonyi üzemszünetet "a változó alkatrészellátási helyzet" miatt.
Egyelőre nem tudni, hogy az autógyártást sújtó félvezetőhiányt mikorra sikerül orvosolni.
Bangladesben gyakoriak az üzemi balesetek, mivel kevés helyen tartják be a biztonsági előírásokat.
80 éves a Köfém hengerműve és öntödéje Székesfehérváron, a hengermű szó szerint időutazás a szovjet korszakból az ezredfordulón túlig. Ugyan az autóiparon keresztül a járvány az alumíniumipart is megrángatta, sikerült alkalmazkodni az új körülményekhez.
A munkálatok idén kezdődnek. A gyár a tervek szerint évente legalább száz katonai járművet fog készíteni.
Minimum 22 milliárd forinttal fogja támogatni a kormány az Iváncsán felépítendő dél-koreai akkumulátorgyárat. Magyarország tényleg európai akkunagyhatalommá válik – Európa pedig Ázsia összeszerelő üzemévé.