Nálunk még az „új autó” is öreg, a behozott kocsik 60 százaléka tíz év feletti
Közel négymillió személyautó fut már a magyar utakon, és az állomány szépen halad a nagykorúság felé.
Közel négymillió személyautó fut már a magyar utakon, és az állomány szépen halad a nagykorúság felé.
Nagyon telített az elmúlt évek dömpingje miatt a használt autók piaca, de – elsősorban az új autók drágulása miatt – még mindig van benne tartalék.
800 ezernél is több átírást regisztráltak 2019-ben.
A cseh és szlovák piacon tarol a VW-konszern, és az értékesített autók fele dízel, addig nálunk már csak egyharmad az arányuk, és a gyártókat tekintve is sokkal színesebb az összkép.
A magyar autók egyre idősebbek, az átlagéletkoruk már 14,2 évre emelkedett. Hiába hozzák át a kocsikat megkímélt állapotban Nyugat-Európából, ha azok régebbi motorjai túlzottan szennyezik a környezetet. Ezen a helyzeten változtatna most a kormány terve.
Egyelőre még csak tesztüzemben működik és bár még nem teljesen tökéletes, már most hasznosnak tűnik a Jármű Szolgáltatási Platform. De vajon minden problémára megoldást jelent?
Csaknem 600 ezer használt autót adtak-vettek idén szeptember végéig Magyarországon. Ez rekord.
Hat év után először zárt egy negyedévet negatív eredménnyel az ágazat.
A telephely nélkül dolgozó használtautó-kereskedő vagy a sérült autókkal telepakolt kereskedés legyen figyelmeztető jel.
A kedvező piaci környezetben éves szinten akár 750 ezerre is emelkedhet a belföldi adásvételek, átírások száma.
Idén akár 750 ezer használt autó is gazdát cserélhet.
Cseppet sem lassult a használtautók adásvétele itthon, legyen az akár első magyar gazdás vagy importból származó, tutinak tűnő nyugati vétel. Kis túlzással az egymillió használtautó-kereskedő országa lettünk, rengetegen seftelnek valamilyen módon kocsikkal.
A jövőben simán lehet online rendelni egy használt Audit a cégen keresztül. Akár egy okostelefonról is.
Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt az eladások összértéke a legnagyobb magyar használt autós oldal szerint. Az átlagárak alig emelkedtek az elmúlt negyedévben, de persze vannak kivételek.
Hiába akar valaki fiatal autót, a jó állapotú hároméves autó még Nyugaton is nagyon drága, egyensúlyozni kell, mi éri meg.
Egy friss felmérés szerint használt autó vásárlásánál a legfontosabb a megbízhatóság és a praktikum.
A hazai használtautó-piac egyik legkülönlegesebb ajánlata az biztos.
Van előnye, hátránya is a jelenségnek. Jó, hogy a nagyon korszerűtlen autók továbbmennek, de a jókat is elviszik, csak azokat vissza, nyugat felé.
Míg tavaly 26,5 százalékkal nőtt a haszáltautó-eladás Magyarországon, az idei első fél évben ez az arány csak 11,5 százalékos. Ez azonban még mindig akkora növekedés, amely idén akár rekordot is eredményezhet az eladásokban. Eközben a kocsik átlagéletkora folyamatosan nő.