Egy hónap alatt több mint 140 milliót égetett el Magyar Péter-gyalázó hirdetésekre a Megafon
A legtöbb pénzt Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésébe fektették.
A legtöbb pénzt Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésébe fektették.
Egy hónap alatt pedig 117 milliót.
Nincs menekvés: akár kétperces reklámblokkokat is végig kell néznie minden ingyenes Nvidia GeForce Now-felhasználónak ezentúl.
Az ausztrál híroldalak szerint a Facebook és a Google tisztességtelen profitot szerez a hirdetési bevételekből.
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.
Hiába védi ökoszisztémáját az Apple, ha bizonyos alkalmazások megkerülik az adatvédelmi szabályait. Legalábbis ezt állítják egy alkalmazásfejlesztő cég biztonsági kutatói. Az érintettek szerint viszont pontatlanok az adatok. Ettől függetlenül nem árt az óvatosan bánni a gyakran előkerülő értesítésekkel.
Több mint 110 millió szempár figyelme 30 másodpercig: ezt kapja az, aki 7 millió dollárért vásárol reklámspotot a Super Bowl-közvetítésben. A helyekért minden évben nagy a versengés, idén azonban még ezen is dob egyet a Taylor Swift-faktor.
A felhasználók egy százalékánál január 4-től megkezdi a harmadik feles sütik kivezetését a Google a Chrome böngészőben. Mutatjuk, milyen árulkodó jelei lehetnek annak, hogy ön beleesett ebbe a merítésbe, és mit jelent ez a gyakorlatban.
A célzott hirdetések maradnak, de a jövőben kevesebb adat kell a felhasználóról ezekhez – a Google 2024 elején elkezdi bevetni az új rendszerét, mely nagyobb biztonságot ígér.
Rövidesen búcsúzhatunk a nyomkövető sütiktől, jön helyette egy teljesen új, még biztonságosabb megoldás.
Az IBM több hirdetése is nácibarát mémek és Hitlert éltető bejegyzések mellett jelent meg, ezért a cég azonnali hatállyal leállított minden kampányt a platformon. Mindez újabb érvágás az Elon Musk vezette vállalatnak.
A WhatsApp vezetője szeptemberben még cáfolta, hogy a Meta hirdetéseket akar tenni a WhatsApp üzenetküldőbe, most azonban pontosította szavait.
Egy 2018 szeptemberi hét legtöbb bevételt hozó kereséseibe enged bepillantást az a lista, mely a Google ellen zajló trösztellenes per részeként látott napvilágot: taroltak az Apple-termékekre irányuló keresések, de több érdekesség is kiderült.
Bár a megrendelő izraeli külügyminisztérium állítja, kimondottan kérte a hirdetés feladásakor, hogy 18 éven aluliaknak ne jelenjen meg a reklám, a jelek szerint mégis több esetben is felbukkant kiskorúaknál egy háborús hirdetés.
A Meta hétfőn bejelentette, hogy az európai uniós szabályozásnak megfelelve elindítja az előfizetés ellenében hirdetésmentes Facebookot és Instagramot. Az árazás attól függ hogy ki milyen készülékről fizet elő.
A kormányzati narratívát sulykoló lapokra ömlött a pénz, a többieknek semmi nem jutott.