Hiába zárta el a pénzcsapot a YouTube, megtalálták a kiskaput a klímaváltozás-tagadók
Egy friss jelentés szerint a YouTube-on még most is sok olyan videót találni, amit ugyan a klímaváltozás-tagadók készítettek, mégis reklámok mennek le előttük.
Egy friss jelentés szerint a YouTube-on még most is sok olyan videót találni, amit ugyan a klímaváltozás-tagadók készítettek, mégis reklámok mennek le előttük.
Hirdetésekkel kiemelt alkalmazásokkal találkozhatunk hamarosan az Android alkalmazásboltjában, a keresés menüben – már több felhasználónál is megjelent az „újdonság”.
A páros hat nőnek adott ki egy lakást, valamint kezelte internetes hirdetéseiket is – cserébe pedig a bevételük felét várták.
A helyi felhasználói fiókot használóknak fogja ajánlani a OneDrive-ot és a Microsoft 365-ot a techóriás, ha az előzetes változatban tesztelés alatt álló elképzelést a gyakorlatba is átültetik. Mivel azonban több hasonló hirdetés is megjelent már korábban, jó eséllyel megtartják ezt a megoldást – a felhasználók legnagyobb örömére.
Interjút adott a BBC-nek a világ egyik leggazdagabb embere, aki szerint az általa tavaly felvásárolt Twitter vezetése „nem buli”, viszont legalább sikerült nullszaldóssá tennie a közösségimédia-óriást.
Az sosem volt kérdéses, hogy a mesterséges intelligenciával dolgozó keresőkkel is pénzt akarnak keresni a vállalatok, ennek mikéntje viszont nem volt tiszta. A Microsoft már elkezdett kísérletezni a hirdetéselhelyezéssel.
Hamarosan már a keresési eredmények között is lehetnek hirdetések, de a hirdetők akár eseményekhez is küldhetnek nekünk emlékeztetőt.
Az olajtársaság mindenkit óva int attól, hogy megadja elérhetőségeit, vagy fizessen nekik.
Áprilistól nem takarják majd ki a videók tartalmát a bosszantó bannerek a lejátszó fölött, ugyanis megszünteti azokat a YouTube.
A Microsoft is tudja, hogy sokaknak az Edge csak egy eszköz más böngésző letöltésére, azonban érdemben nem tehetnek ellene – üzenhetnek azonban a felhasználóknak, hogy maradjanak az Edge-nél.
A Meta a jövőben nagyobb átláthatóságot szeretne adni a felhasználóknak, hogy tudják, miért látnak egy bizonyos hirdetést. Ez viszont még mindig csak a jéghegy csúcsa.
A YouTube ezentúl megosztja a felhasználókkal a Shorts hírfolyamban megjelenő videók után a reklámbevételeket. Néhány másodperces, nagyon rövid videókkal is kereshet így pénzt, aki elég kreatív hozzá.
Az online piactereken meghirdetett termékek kiszállításával trükköznek csalók, de több jel is figyelmeztethet arra, mikor nem érdemes követni az utasításaikat.
Az internetes hirdetések mintegy 20 százaléka úgynevezett álcázott (hidden) reklám. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakemberei szerint ezek nem törvényszerűen károsak, de a csábító ajánlatokat mindig érdemes fenntartásokkal kezelni.
A Google vezére kiadta a vállalat részlegvezetőinek, hogy azonnal kezdjenek a mesterséges intelligencia fejlesztésébe. A tét több százmilliárd dollár és az, hogy a Google üzleti modellje meddig képes kitartani.
Az autók bérbeadását számlázó társaságok szerepe csak annyi volt, hogy költségszámlát állítsanak ki.
Egy új üzleti együttműködésnek köszönhetően egy magyar cég értékesítheti a Meta valamennyi termékét a hazai ügynökségek és hirdetők számára.
Pedig látszólag nem csináltak mást, csak közöltek pár idézetet, milyen fantasztikusan jó is az egyik sorozat.
Az állami szereplők pörgették a reklámpiacot.