Jönnek a hirdetések a WhatsAppba
A WhatsApp bejelentette: mostantól kétféle reklámmal is találkozhatnak a felhasználók a platformon, a cégeknek pedig egy plusz bevételszerzési lehetőséget is indít a cég.
A WhatsApp bejelentette: mostantól kétféle reklámmal is találkozhatnak a felhasználók a platformon, a cégeknek pedig egy plusz bevételszerzési lehetőséget is indít a cég.
A feladott hirdetések mindkét felületen megjelenhetnek.
A Cosmoprof Bologna 2025 nem csupán egy újabb szépségipari szakkiállítás volt – tökéletesen tükrözte, milyen gyorsan változik az iparág. Farkas Zsolt beszámolója.
A Netflix 2026-tól kezdve a mesterséges intelligencia segítségével jelenítene meg hirdetéseket a tartalmaiban, ami igyekszik alkalmazkodni a felhasználó nézési élményéhez.
A Fidesz 1,1 milliárdjával a Tisza Párt 28 milliója áll szemben.
A férfi kamuhirdetésekkel is próbált átverhető embereket becserkészni.
Az Evolut lifestyle ügynökség nemrégiben átfogó kutatást végzett a szépségipar 100 vezető márkájának hirdetései alapján. A vizsgálat során 300 kiemelkedően teljesítő reklámot elemeztek az európai és amerikai piacokon, és meglepő eredményekre jutottak.
Nemrég a Super Bowl-döntő szünetében adtak le 90 másodperces méregdrága reklámot a szcientológusok, de több európai országot is megtaláltak kampányukkal az elmúlt hetekben. Az egyház Los Angeles-i központjánál érdeklődtünk a kampány rendeltetéséről, enyhén fenyegető választ kaptunk.
Minden, a kampányban használt kreatív anyagot visszavontak.
Az Európai Bizottságnak a korábban a Google-re kiszabott büntetését egy friss bírósági ítélet szerint nem kell, hogy befizesse a techvállalat. Fellélegeznie azonban még korai lenne.
Kiderült, hogy más burkolat is alkalmas kültéri használatra, a GVH el is meszelte a céget.
A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
A Threads kódjában már vannak hirdetésekre utaló nyomok, noha a Meta állítja: egyelőre nem tesztelik a reklámok megjelenítését a platformon. Az viszont biztos, hogy ez nem marad örökké így.
Ilyen nincs, és mégis van: a saját hirdetési rendszerének csapdájába esett a Google, és simán megtörténhetett az, hogy a cég nevével éltek vissza a kereső kiemelt hirdetései között.
Váratlan lépés a Microsofttól: teljesen hirdetésmentessé teszi az egyik legismertebb kommunikációs platformját, ráadásul ingyenesen.
A Netflix a befektetőknek küldött levelében árulta el, mely piacokon szünteti meg az előfizetői alapcsomagot.
Facebook- és Google-hirdetésekre 2,1 milliárdot költött a kormányoldal a júniusi választást megelőző fél évben – számolta össze a Political Capital. Ez az összeg csak a közösségi médiás költés, és önmagában több, mint a 2022-es országgyűlési választásokon érvényes összes kampányköltés limitje.
A két külképviselet szerint a Fidesz valótlanul állította, hogy országaikban bevezetnék a sorkötelezettséget.
Rövidesen már bárhol feltűnhetnek a reklámok a Google keresőjében – pedig eddig csak a találati lista tetején voltak.
Olyan használati tárgyakat árult, amelyekkel nem is rendelkezett.