Jöhet a havonta 2000 forintba kerülő TikTok, már tesztelik is – a jó hír, hogy nem lesz kötelező
Havi közel 2000 forint ellenében szabadítaná meg a felhasználókat a hirdetésektől a TikTok, erről árulkodnak az appban lévő kódrészletek.
Havi közel 2000 forint ellenében szabadítaná meg a felhasználókat a hirdetésektől a TikTok, erről árulkodnak az appban lévő kódrészletek.
Vagy megbarátkozunk a hirdetésekkel, vagy fizetünk – nagyjából így írható le a Facebookot és az Instagramot is üzemeltető Meta legújabb ötlete.
Zenéket, EP-ket és komplett albumokat is megjeleníthetnek már a zenészek a spotifyos kezdőlapunkon, köszönhetően egy új funkciónak.
A jelek szerint elkezdte szélesebb körben is bevezetni a YouTube a szigorítását, mellyel végleg leszámolna a hirdetésblokkolókkal a platformon.
A Google szerint a harmadik féltől származó sütiknél jóval biztonságosabban használható a hirdetések célzásához az a módszer, amit már a Chrome-ba is beépített a vállalat.
A hosszabb videókat hamarosan ritkábban szakítják félbe hirdetésekkel a YouTube-on, ugyanakkor ezek a hirdetési blokkok hosszabbak lesznek.
A Civil Összefogás Fórum a kedvezményekkel együtt ennél valószínűleg kevesebbet fizetett, de így is több százmillió forintos költésről lehetett szó.
Csomagolássérült iPhone 14 Pro Max készülékeket kínálnak irreálisan olcsón a csalók, ehhez ugyanakkor ki kell tölteni egy kérdőívet, és ki kell fizetni 700 forintot egy kétes felületen – számos tekintetben sántít a legújabb facebookos átverés.
Összesen 2,5 millió készüléken lehetnek ott azok a káros appok, amelyek a felhasználó tudta nélkül indítanak el hirdetéseket a háttérben, így bevételt generálva – és eközben a felhasználó mobilját merítve, és további veszélyeknek kitéve.
Nem áll túl fényesen pénzügyileg a Twitter, a hirdetési bevételek hatalmasat csökkentek néhány hónap leforgása alatt.
Számos, sok esetben nyugati diplomatát vettek célba az orosz hackerek Ukrajnában egy hamis BMW-hirdetéssel. Ha a gyanútlan személy ebben rákattintott egy hivatkozásra, és megnyitotta a letöltődött fájlt, komoly veszélynek tehette ki a számítógépét – és akár azt a komplett hálózatot is, amire az csatlakozott.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Komoly döntést hozott az Európai Unió Bírósága: korlátoznia kell a Metának, a Facebook és számos más platform tulajdonosának a személyre szabott hirdetéseket az EU területén. Csak azon felhasználók számára targetálhatják így a reklámokat, akik kifejezett hozzájárulásukat adták.
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
Két éven át jelenhettek meg azok a hirdetések a Google rendszerében, amelyeket kamu abrtuszklinikák adtak fel. A cél az volt, hogy lebeszéljék az amerikai nőket a terhességmegszakításról.
Hirdetéseket megjelenítő, úgynevezett adware-ek kezdtek terjedni egy nagyjából fél éve tartó kampányban, de ezek nagyobb veszélyt is jelenthetnek. Az elkerülésükre azonban van egy egyszerű módszer.
A jelek szerint a korábbinál is több felületen helyez el reklámokat a Microsoft a Windows 11-ben. Méghozzá úgy, hogy nem is árulják el pontosan, milyen termékről van szó.
Külföldi szervereken működtetett oldalakon reklámoznak Magyarországon nem engedélyezett gyógyszereket.
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.
Egyre több helyen szeretné a Microsoft 365-öt népszerűsíteni a vállalat, most egy olyan felületet tesztelnek a Gépházban, ahol ez kiemelten kapna helyet.