Hirdetések távmunkásoknak - ezekre a csapdákra figyeljen
Az otthon végezhető munka tökéletes választásnak tűnik sokak számára. Kényelmes, rugalmas és az utazás költségeit is megspórolhatjuk. Éppen ezért egyre többen keresik az ilyen lehetőségeket.
Az otthon végezhető munka tökéletes választásnak tűnik sokak számára. Kényelmes, rugalmas és az utazás költségeit is megspórolhatjuk. Éppen ezért egyre többen keresik az ilyen lehetőségeket.
Több napilapban hirdetést adott fel a Tesco a kedden visszahívott vaníliás ostyával kapcsolatban. A lengyel édességet azért vették le a polcokról, mert a gyanú szerint patkányméreg kerülhetett a gyártáskor felhasznált tejporba. A Tesco kéri, senki se egye meg az ostyát, hanem vigyék vissza valamelyik áruházukba, ahol blokk nélkül is visszafizetik az árát.
Miközben a weboldalakon évek óta kifejezetten cikinek számít olyan, hangos elemet elhelyezni, ami kérésünk nélkül is elindul, a Facebook most éppen a kattintás nélkül elinduló, hangos hirdetések bevezetését tervezi.
A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.
A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.
Újból eladó a szegedi Bárka vendéglő, ami öt éve Douchev-Janics Natasa tulajdonában van. A sportoló interneten árulja az épületet, mert az önkormányzat végül mégsem hajlandó visszavásárolni azt – írja a delmagyar.hu.
A tévének még mindig nagy ereje van. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy az 1 milliárdos felhasználói szám átlépése alkalmából tévéreklámot készített a Facebook.
Szenzációs videóval népszerűsíti szolgáltatását a közép-dániai regionális közösségi autóbusz-közlekedési szolgáltató. Nézze, nevessen, utazzon!
A Jobbik szerint a "szinte teljes egészében állami megrendelésekből élő" Közgép a Népszabadságban és a Népszavában megjelentetett hirdetéseivel a két újság hallgatását akarja megvásárolni.
„Maradandót alkotunk” – ezzel a szlogennel jelent meg közgépes hirdetés a szerdai Népszabadságban. A Fidesz-közeliként emlegetett építőipari cég július végén egy másik baloldalinak tartott napilapban, a Népszavában is hirdetett – ott szintén ezzel a szlogennel, és szintén a Margit híd felújításával kapcsolatban. Az MSZP-nek nem tetszett a népszavás reklám.
Az egyik legnépszerűbb torrentkliens, a μTorrent fejlesztői bejelentették, hogy hamarosan megjelennek a "kiemelt letöltések" a szoftverben.
A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.
Egy jobbikos képviselő bejelentése alapján szüntette be egy terhességmegszakítást ajánló klinika reklámját a Google - közölte a honatya.