#hirdetés


Mérgező lehet a lengyel ostya: a Tesco hirdetést adott fel
 

Mérgező lehet a lengyel ostya: a Tesco hirdetést adott fel

Több napilapban hirdetést adott fel a Tesco a kedden visszahívott vaníliás ostyával kapcsolatban. A lengyel édességet azért vették le a polcokról, mert a gyanú szerint patkányméreg kerülhetett a gyártáskor felhasznált tejporba. A Tesco kéri, senki se egye meg az ostyát, hanem vigyék vissza valamelyik áruházukba, ahol blokk nélkül is visszafizetik az árát.

hvg.hu hvg.hu

Idegesítő reklámok jönnek Facebookra
 

Idegesítő reklámok jönnek Facebookra

Miközben a weboldalakon évek óta kifejezetten cikinek számít olyan, hangos elemet elhelyezni, ami kérésünk nélkül is elindul, a Facebook most éppen a kattintás nélkül elinduló, hangos hirdetések bevezetését tervezi.

hvg.hu hvg.hu

A Samsung mobilok titka
 

A Samsung mobilok titka

A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.

hvg.hu hvg.hu


Megint eladó Janics szegedi vendéglője
 

Megint eladó Janics szegedi vendéglője

Újból eladó a szegedi Bárka vendéglő, ami öt éve Douchev-Janics Natasa tulajdonában van. A sportoló interneten árulja az épületet, mert az önkormányzat végül mégsem hajlandó visszavásárolni azt – írja a delmagyar.hu.

delmagyar.hu delmagyar.hu





A Népszabadságban is hirdetnek Simicskáék
 

A Népszabadságban is hirdetnek Simicskáék

„Maradandót alkotunk” – ezzel a szlogennel jelent meg közgépes hirdetés a szerdai Népszabadságban. A Fidesz-közeliként emlegetett építőipari cég július végén egy másik baloldalinak tartott napilapban, a Népszavában is hirdetett – ott szintén ezzel a szlogennel, és szintén a Margit híd felújításával kapcsolatban. Az MSZP-nek nem tetszett a népszavás reklám.

hvg.hu hvg.hu


A foci EB húzta a sörök és a chips-ek hirdetéseit
 

A foci EB húzta a sörök és a chips-ek hirdetéseit

A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.

hvg.hu hvg.hu