„Nem cigányt, románt, zsidót; becsületes magyart” kerestek az Expressz-hirdetésben
Az expressz.hu oldal készítői azt ígérték, eltávolítják a hirdetést. A hirdető szerint „a zsidók megszállták Magyarországot”.
Az expressz.hu oldal készítői azt ígérték, eltávolítják a hirdetést. A hirdető szerint „a zsidók megszállták Magyarországot”.
Hány óriásplakátra emlékszünk vissza évekkel azután, hogy láttuk és melyek azok, amelyek örökre bevésődnek agyunkba? - merül fel a kérdés az egyik amerikai blog legérdekesebb hirdetőtáblákról készített összeállítását látva.
Lépésről-lépésre elmagyarázza a Facebook, hogyan lehet a legjobban kihasználni közösségi oldal marketingeszközeit. Kisebb cégeket is szeretnének a reklámozók között látni.
Amennyiben egy kis vagy közepes vállalkozás hirdetni szeretne, azt leggyakrabban az interneten teszi meg - állapítja mega a Policy Agenda-Ipsos közös, júniusban elvégzett kutatása. A két cég a kis- és középvállalati konjunktúra-index program keretében folyamatosan vizsgálja, hogy a cégvezetőknek milyen elképzelései, tapasztalatai vannak a reklámpiacon.
Rupert Murdoch médiavállalkozó a szombati brit lapokban közzétett egész oldalas hirdetésekben kért bocsánatot a szigetország lakosságától a News of the World című bulvárlapjánál történt lehallgatási botrányért.
Nem rendelkezik megfelelő hatáskörrel az Egyenlő Bánásmód Hatóság a „Cigányok ne hívjanak” mondatot is tartalmazó álláshirdetés teljes vizsgálatához.
Pemberton doki receptgyűjteményében nem csupán a sűrű, barna folyadék előállításának fortélya rejtőzött, hanem némi marketinges tudás is. Íme, a Coca-Cola tévés hódító hadjáratának mérföldkövei.
Egyszerűbb, felhasználói interakciót serkentő hirdetési megoldással kísérletezik a Facebook - olvasható a Tsabeeka blogon.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
A Komárom-Esztergom Megyei Hírlapot 15 évvel ezelőtt indította el a Komáromi Nyomda. Az újság mindig 16 oldalon jelent meg; példányszámát nem publikálták. Júniustól azonban szünetel a megjelenés.
Már az internet előtt is létezett a mai honlapok őse - nem számítógépeken, hanem egy újság kirakatában, illetve utcafrontján, ahol gyorshírekkel, élő közvetítésekkel szolgáltak a hírlapírók. Az információk között pedig fizetett hirdetések bújtak meg.
Lehet egy reklámot jó helyre tenni? Főleg a weben? Nos, bármennyire is idegesít minket, felhasználókat a hirdetések jelenléte, azért itt sem fekete-fehér minden.
Guttenberg német védelmi minisztert pár napja búcsúztatták plágium-botránya miatti lemondása után, egy svájci ruházati cég pedig poénra vette a figurát. Mármint Guttenberget, akinek ha a doktori disszertációja nem is, legalább a kabátja eredeti.
A kaposvári rendőrkapitányság őrizetbe vette azt a 26 éves férfit, aki ellen 234 rendbeli csalás miatt tavaly emelt vádat a Kaposvári Városi Ügyészség - közölte a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense az MTI-vel.
A minimalizmus számos művészeti ágban megjelenik, de a reklámszakmában különös jelentősége van. A legjobb szűkszavú hirdetések sokatmondóak és egyben szellemesek.
Sok kamasz azért gyújt rá, mert tetszik neki a cigarettareklámok által sugallt imázs - derül ki egy amerikai-német kutatásból.
Szó szerint vásárra viszi a bőrét az a kanadai férfi, aki elhatározta reklámfelületet csinál a hátából. Százezer testére varrt hirdetésből három és fél millió kanadai dollár bevételre számít.
Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.
Az MTI az OTS üzleti szolgálatán keresztül illegális letöltőoldalt hirdetett - olvasható a Comment blogon.
Az idei első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató legfrissebb adataiból. A növekvő trend azért is érdekes, mert a hazai média tartós válságát éppen a hirdetési piac csökkenése okozza. Az új alapítások és a megszűnések, illetve megszüntetések üteme azonban egyaránt nőtt 2009 azonos időszakához képest.