szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.

A szakember szerint nem kérdés, hogy az online reklámpiac idén is növekedni fog, az viszont igen, hogy milyen mértékben. A bővülést nem csupán a keresőhirdetési piactól, de a display szegmenstől is várjuk. Látszik, hogy a display piacon belül a jelentősebb költések mozgatásához sok esetben tartalmi együttműködésre, egyedi szponzorációkra és speciális hirdetési formátumokra van szükség, és ez az igény csak tovább fog erősödni idén is - olvasható. A teljes előrejelzést elolvashatja a Rabbitblogon.
hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile a közösségi médiában

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

Visszavonul a közélettől a novemberben leváltott izraeli védelmi miniszter

Visszavonul a közélettől a novemberben leváltott izraeli védelmi miniszter

Öt nap után élve bukkantak rá egy nyolcéves kisfiúra egy oroszlánok és elefántok lakta vadasparkban

Öt nap után élve bukkantak rá egy nyolcéves kisfiúra egy oroszlánok és elefántok lakta vadasparkban

Bejön-e Magyar Péter húzása: lesz idén parlamenti választás, vagy csak 2026-ban, esetleg még később?

Bejön-e Magyar Péter húzása: lesz idén parlamenti választás, vagy csak 2026-ban, esetleg még később?