szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.

A szakember szerint nem kérdés, hogy az online reklámpiac idén is növekedni fog, az viszont igen, hogy milyen mértékben. A bővülést nem csupán a keresőhirdetési piactól, de a display szegmenstől is várjuk. Látszik, hogy a display piacon belül a jelentősebb költések mozgatásához sok esetben tartalmi együttműködésre, egyedi szponzorációkra és speciális hirdetési formátumokra van szükség, és ez az igény csak tovább fog erősödni idén is - olvasható. A teljes előrejelzést elolvashatja a Rabbitblogon.
hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile a közösségi médiában

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

Harmadára csökkent a Brendon babaáruház profitja, miután Mészáros Lőrinc megvette

Harmadára csökkent a Brendon babaáruház profitja, miután Mészáros Lőrinc megvette

Ilyen könnyű lesz átköltözni Spotifyból Apple Musicba

Ilyen könnyű lesz átköltözni Spotifyból Apple Musicba

A szemétdombra dobás helyett 35 nm-es lakássá alakíthatók át a kiszuperált szélturbinák

A szemétdombra dobás helyett 35 nm-es lakássá alakíthatók át a kiszuperált szélturbinák

Megszólalt az NNGYK az óvoda ügyében, amelyet korábban veszélyes szennyezés miatt zárattak be

Megszólalt az NNGYK az óvoda ügyében, amelyet korábban veszélyes szennyezés miatt zárattak be