szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.

A szakember szerint nem kérdés, hogy az online reklámpiac idén is növekedni fog, az viszont igen, hogy milyen mértékben. A bővülést nem csupán a keresőhirdetési piactól, de a display szegmenstől is várjuk. Látszik, hogy a display piacon belül a jelentősebb költések mozgatásához sok esetben tartalmi együttműködésre, egyedi szponzorációkra és speciális hirdetési formátumokra van szükség, és ez az igény csak tovább fog erősödni idén is - olvasható. A teljes előrejelzést elolvashatja a Rabbitblogon.
hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile a közösségi médiában

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

Bűn, szerelem, száguldás: befutott a GTA 6 második előzetese (videó)

Bűn, szerelem, száguldás: befutott a GTA 6 második előzetese (videó)

Kombájnnal ütközött egy autó, ketten meghaltak

Kombájnnal ütközött egy autó, ketten meghaltak

Nincs pénz a Petőfi híd felújítására, de még a tervpályázat kiírására sem

Nincs pénz a Petőfi híd felújítására, de még a tervpályázat kiírására sem

Kimerült az e-autós pályázat kerete, a pályázók több mint fele újabb járműveket is venne

Kimerült az e-autós pályázat kerete, a pályázók több mint fele újabb járműveket is venne