A szakember szerint nem kérdés, hogy az online reklámpiac idén is növekedni fog, az viszont igen, hogy milyen mértékben. A bővülést nem csupán a keresőhirdetési piactól, de a display szegmenstől is várjuk. Látszik, hogy a display piacon belül a jelentősebb költések mozgatásához sok esetben tartalmi együttműködésre, egyedi szponzorációkra és speciális hirdetési formátumokra van szükség, és ez az igény csak tovább fog erősödni idén is - olvasható. A teljes előrejelzést elolvashatja a Rabbitblogon.
Milyen lesz 2011 az online hirdetések piacán?
Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.
