Története egyik legnagyobb változása jön a Chrome böngészőbe
Rövidesen búcsúzhatunk a nyomkövető sütiktől, jön helyette egy teljesen új, még biztonságosabb megoldás.
Rövidesen búcsúzhatunk a nyomkövető sütiktől, jön helyette egy teljesen új, még biztonságosabb megoldás.
A Facebook asztali böngészős változatán kedden megjelent a Meta ajánlata, amelyben havonta fizetendő pénzért cserébe hirdetésmentes közösségi oldalt kínál.
Egy 2018 szeptemberi hét legtöbb bevételt hozó kereséseibe enged bepillantást az a lista, mely a Google ellen zajló trösztellenes per részeként látott napvilágot: taroltak az Apple-termékekre irányuló keresések, de több érdekesség is kiderült.
Bár a megrendelő izraeli külügyminisztérium állítja, kimondottan kérte a hirdetés feladásakor, hogy 18 éven aluliaknak ne jelenjen meg a reklám, a jelek szerint mégis több esetben is felbukkant kiskorúaknál egy háborús hirdetés.
A Meta hétfőn bejelentette, hogy az európai uniós szabályozásnak megfelelve elindítja az előfizetés ellenében hirdetésmentes Facebookot és Instagramot. Az árazás attól függ hogy ki milyen készülékről fizet elő.
Havi közel 2000 forint ellenében szabadítaná meg a felhasználókat a hirdetésektől a TikTok, erről árulkodnak az appban lévő kódrészletek.
Vagy megbarátkozunk a hirdetésekkel, vagy fizetünk – nagyjából így írható le a Facebookot és az Instagramot is üzemeltető Meta legújabb ötlete.
A jelek szerint elkezdte szélesebb körben is bevezetni a YouTube a szigorítását, mellyel végleg leszámolna a hirdetésblokkolókkal a platformon.
A hosszabb videókat hamarosan ritkábban szakítják félbe hirdetésekkel a YouTube-on, ugyanakkor ezek a hirdetési blokkok hosszabbak lesznek.
Összesen 2,5 millió készüléken lehetnek ott azok a káros appok, amelyek a felhasználó tudta nélkül indítanak el hirdetéseket a háttérben, így bevételt generálva – és eközben a felhasználó mobilját merítve, és további veszélyeknek kitéve.
Nem áll túl fényesen pénzügyileg a Twitter, a hirdetési bevételek hatalmasat csökkentek néhány hónap leforgása alatt.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Komoly döntést hozott az Európai Unió Bírósága: korlátoznia kell a Metának, a Facebook és számos más platform tulajdonosának a személyre szabott hirdetéseket az EU területén. Csak azon felhasználók számára targetálhatják így a reklámokat, akik kifejezett hozzájárulásukat adták.
Hirdetéseket megjelenítő, úgynevezett adware-ek kezdtek terjedni egy nagyjából fél éve tartó kampányban, de ezek nagyobb veszélyt is jelenthetnek. Az elkerülésükre azonban van egy egyszerű módszer.
A jelek szerint a korábbinál is több felületen helyez el reklámokat a Microsoft a Windows 11-ben. Méghozzá úgy, hogy nem is árulják el pontosan, milyen termékről van szó.
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.
Linda Yaccarino hirdetési szakemberként ideális választás lehet az egyre súlyosabb adósságokat felhalmozó vállalat számára.
Egyre több helyen szeretné a Microsoft 365-öt népszerűsíteni a vállalat, most egy olyan felületet tesztelnek a Gépházban, ahol ez kiemelten kapna helyet.
Hirdetésekkel kiemelt alkalmazásokkal találkozhatunk hamarosan az Android alkalmazásboltjában, a keresés menüben – már több felhasználónál is megjelent az „újdonság”.
A tiltást javasló parlamenti bizottság szerint ezzel lehetne felvenni a küzdelmet a szerencsejáték-függőség ellen.