Még oda is reklámot tesz a Microsoft a Windowsba, ahol nem sokan várnák
Egyre több helyen szeretné a Microsoft 365-öt népszerűsíteni a vállalat, most egy olyan felületet tesztelnek a Gépházban, ahol ez kiemelten kapna helyet.
Egyre több helyen szeretné a Microsoft 365-öt népszerűsíteni a vállalat, most egy olyan felületet tesztelnek a Gépházban, ahol ez kiemelten kapna helyet.
Hirdetésekkel kiemelt alkalmazásokkal találkozhatunk hamarosan az Android alkalmazásboltjában, a keresés menüben – már több felhasználónál is megjelent az „újdonság”.
A helyi felhasználói fiókot használóknak fogja ajánlani a OneDrive-ot és a Microsoft 365-ot a techóriás, ha az előzetes változatban tesztelés alatt álló elképzelést a gyakorlatba is átültetik. Mivel azonban több hasonló hirdetés is megjelent már korábban, jó eséllyel megtartják ezt a megoldást – a felhasználók legnagyobb örömére.
A Meta technológia vezetője szerint már idén elkészül a cég azon MI-alapú eszköze, amivel hirdetéseket lehet létrehozni.
Hamarosan már a keresési eredmények között is lehetnek hirdetések, de a hirdetők akár eseményekhez is küldhetnek nekünk emlékeztetőt.
Áprilistól nem takarják majd ki a videók tartalmát a bosszantó bannerek a lejátszó fölött, ugyanis megszünteti azokat a YouTube.
Hamarosan fizetni kell az egykori Vipmail használatáért is, miután a tulajdonos úgy döntött, megújítja és előfizetéses modellre alakítja át az Indamailt.
Az Android 13-ban már tesztelni kezdi a Google a Privacy Sandbox nevű, nyomkövetést korlátozó eszközét, mely – szemben az Apple megoldásával – nem számol le teljesen a követéssel, csak más megközelítést alkalmaz.
A kormány kedvenc kommunikációs ügynöksége lehajol az apróért is: Balásy Gyula cégei 12 millióért vállalták a brüsszeli szankciók elleni konzultáció online kitöltő felületének fejlesztését. Kár, hogy alapvető, filléres biztonsági elemeket sem tartalmazott. A konzultáció ára a 7,5 milliárdot közelíti, de nem tudni, minden benne van-e, mert a kormányzat megtagadta a részletes adatok kiadását a hvg.hu-nak. Grafikonokon mutatjuk viszont a konzultáció „eredményeit".
Abban, hogy ma már a legkisebb cégek is hirdetnek a neten, a kiberbűnözők és a piaci versenytársak is meglátták a lehetőséget. A digitális hirdetésekre építő cégek pedig szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben és melyek a legnélkülözhetetlenebb marketingtechnológiai megoldások napjainkban? A Markestic szakértői összeszedték a legfontosabb tudnivalókat.
Fogyóban vannak az Ukrajnában harcolni hajlandó orosz katonák, a Szabad Európa Rádió beszámolója szerint a hadvezetés a különféle állásportálokon is keres új jelentkezőket. A fizetés magas, viszont az „Ukrajna” szó nem szerepel a hirdetésekben.
Nem csodafegyver az ellenzék közösségi médiás kampánya: csupán politikusokat tudtak sikerrel kiemelni rengeteg pénzért, a Megafon Központot lekoppintása nem jött össze.
A fenntartó azt ígérte, attól, hogy hirdetések kerülnek a videochatre alkalmas és igen népszerű szolgáltatásba, a felhasználói élmény semmiben nem változik.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által rendelt hirdetések az áprilisi terasznyitás után jelentek meg. Hogy hány darab és mennyiért, azt már nem árulta el az államtitkár.
Hétfőre rendkívüli igazgatósági ülést hívott össze mindkét társaság, de bárhogy is döntenek, szembemennek egy határozattal. Időközben a Közbeszerzési Döntőbizottság újabb 5 milliós bírságot szabott ki a BKK-ra.
A dotkomforradalom kezdetekor kevesen tudhatták, hogy a net mennyire felforgatja majd a hirdetések világát. És a változásoknak még nincs vége - mutat rá Peter H. Diamandis jövőkutató és Steven Kotler tudományos író A jövő gyorsabban itt lesz, mint gondolnánk című könyvében. Részlet.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
A Google 2021 első negyedévétől Európában is szigorítani fog a hirdetési feltételein: aki reklámot akar futtatni, azonosítania kell magát.
Nemcsak a járvány, a koronavírus-biznisz is terjed Magyarországon. Miközben a maszkok és kézfertőtlenítők mindenhol hiánycikknek számítanak, rengeteg dolgot árulnak koronavírus ellen az interneten. Sokan kínálnak fertőtlenítést, de vannak meghökkentő tételek is.
Az idén már majdnem 30 milliárd forintot vert el a kormányzat társadalmi célú hirdetésekre.