Hirdetések lephetik el hamarosan az androidos Play Áruházat
Hirdetésekkel kiemelt alkalmazásokkal találkozhatunk hamarosan az Android alkalmazásboltjában, a keresés menüben – már több felhasználónál is megjelent az „újdonság”.
Hirdetésekkel kiemelt alkalmazásokkal találkozhatunk hamarosan az Android alkalmazásboltjában, a keresés menüben – már több felhasználónál is megjelent az „újdonság”.
A helyi felhasználói fiókot használóknak fogja ajánlani a OneDrive-ot és a Microsoft 365-ot a techóriás, ha az előzetes változatban tesztelés alatt álló elképzelést a gyakorlatba is átültetik. Mivel azonban több hasonló hirdetés is megjelent már korábban, jó eséllyel megtartják ezt a megoldást – a felhasználók legnagyobb örömére.
A Meta technológia vezetője szerint már idén elkészül a cég azon MI-alapú eszköze, amivel hirdetéseket lehet létrehozni.
Áprilistól nem takarják majd ki a videók tartalmát a bosszantó bannerek a lejátszó fölött, ugyanis megszünteti azokat a YouTube.
Hamarosan fizetni kell az egykori Vipmail használatáért is, miután a tulajdonos úgy döntött, megújítja és előfizetéses modellre alakítja át az Indamailt.
Az Android 13-ban már tesztelni kezdi a Google a Privacy Sandbox nevű, nyomkövetést korlátozó eszközét, mely – szemben az Apple megoldásával – nem számol le teljesen a követéssel, csak más megközelítést alkalmaz.
Fogyóban vannak az Ukrajnában harcolni hajlandó orosz katonák, a Szabad Európa Rádió beszámolója szerint a hadvezetés a különféle állásportálokon is keres új jelentkezőket. A fizetés magas, viszont az „Ukrajna” szó nem szerepel a hirdetésekben.
Nem csodafegyver az ellenzék közösségi médiás kampánya: csupán politikusokat tudtak sikerrel kiemelni rengeteg pénzért, a Megafon Központot lekoppintása nem jött össze.
A fenntartó azt ígérte, attól, hogy hirdetések kerülnek a videochatre alkalmas és igen népszerű szolgáltatásba, a felhasználói élmény semmiben nem változik.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által rendelt hirdetések az áprilisi terasznyitás után jelentek meg. Hogy hány darab és mennyiért, azt már nem árulta el az államtitkár.
Hétfőre rendkívüli igazgatósági ülést hívott össze mindkét társaság, de bárhogy is döntenek, szembemennek egy határozattal. Időközben a Közbeszerzési Döntőbizottság újabb 5 milliós bírságot szabott ki a BKK-ra.
A dotkomforradalom kezdetekor kevesen tudhatták, hogy a net mennyire felforgatja majd a hirdetések világát. És a változásoknak még nincs vége - mutat rá Peter H. Diamandis jövőkutató és Steven Kotler tudományos író A jövő gyorsabban itt lesz, mint gondolnánk című könyvében. Részlet.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
A Google 2021 első negyedévétől Európában is szigorítani fog a hirdetési feltételein: aki reklámot akar futtatni, azonosítania kell magát.
Az idén már majdnem 30 milliárd forintot vert el a kormányzat társadalmi célú hirdetésekre.
Évről évre kevesebb pénzt kap a BKV a hirdetési felületei után.