A közösségi média segítségével kutatják fel az orosz oligarchák eltitkolt vagyonát
A Facebookon, Instagramon közzétett képek avatott szemeknek nyomokat jelentenek.
A Facebookon, Instagramon közzétett képek avatott szemeknek nyomokat jelentenek.
Kelet-Európában sokkal kevesebb látogató is képes kitermelni az éves nettó átlagfizetést, mint nyugaton.
A moszkvai rendőrség állatkínzás és kiskorú veszélyeztetése miatt nyomoz.
Az Átlátszó összeszedte és kielemeztette azokat a nyilvános fotókat, melyeken beazonosíthatók a többi között a kormánytagok, kormánypárti politikusok és kormányközeli szereplők csuklódíszei. Becsléseik alapján a darabok többsége milliós tétel lehet.
Idén a tiktokerek mellett a youtuberek, Insta-sztárok és Twitch gamerek is képviseltették magukat a TikTOP Fest & Awards-on. 13 kategóriában osztottak ki fődíjat, és négy különdíjat is adott.
A koronavírus-járvány alatt a termékeket reklámozó, utazgató bloggerek eléggé kiestek a pikszisből: amíg sokaknak az állásuk megtartása volt a tét, vagy karanténba zárva várták a jobb időket, fenekestül felfordult az, ahogy az emberek az influencerekre tekintenek. Egyes szakértők szerint leáldozóban van a hagyományos blogger-gazdaság, ami viszont óriásira növekedett az elmúlt években.
Az influenszerüzletágba évek óta ömlik a pénz, előrejelzések szerint 2022-re a piac mérete eléri a 15 milliárd dollárt. Hogy egy influenszer mennyit keres, az a követőszámon túl számos egyéb tényezőtől is függ, például a hitelességtől. Hogyan lesz egy influenszer hiteles? Milyen trendek érvényesülnek itthon az influenszerkommunikációban? Mennyit keresnek a hazai influenszerek? Többek között erre a kérdésre keressük a választ ebben a cikkben.
Annyi pénzzel csábítja magához a különféle influenszereket a Facebook, hogy a legjobbaknak munkát sem kell vállalniuk.
Diákszállónak épült, influenszerek törzshelye lett egy kúria Szabolcsban – a Duma Aktuál utánajárt, hogyan keveredtek cserediákok a giccses épületbe. De milyen lehet egy swinger esküvő?
Az ingyenes képzés során a fotó- és videókészítéssel, továbbá a közösségi médiával is megismerkednek a tanulók.
Az influenszerkultúra tönkreteheti a tinédzserek önbecsülését, derült ki egy brit kutatásból.
A koronavírus-járvány alatt több időt töltöttünk a közösségi médiában és ennek a nagy nyertesei az állatinfluencerek (gazdái) lehetnek.
A focista zsebébe több mint 10 millió euróval több folyik be csak Instagram-reklámokból, mint a klubjától.
Az elmúlt két évben teljesen átalakította Kínában az online kereskedelmet az a tendencia, hogy élő közvetítésen keresztül vásárolnak az emberek.
Az influencer korábban vállalta, hogy teljesíti a GVH előírásait, de nem mindegyiket tartotta be.
Kasza Tibi egy törés után kezdett közösségi médiával foglalkozni, mára az egyik legbefolyásosabb médiaszemélyiséggé vált. Három netes személyiség portréja.
„Jól átjön, hogy kinek milyen a személyisége” – mondja a műfaj varázserejéről a 25 éves youtuber, aki az egyik legnépszerűbb vlogger ma Magyarországon, ahol minden negyedik tinédzser influenszerkarrierre vágyik. De mit is jelent a neten felelősséggel élni, és hol vannak önmagunk megosztásának a határai?
Súlycsökkentés, plasztikai műtétek – ilyen reklámokkal is találkozni az Instagramon, a posztok ráadásul a fiatalokhoz is eljutnak. Nem csoda, hogy a képmegosztónak lépnie kellett.
A gyerekek többsége úgy gondolja, megtalálná a helyét a technológia és a természettudományok világában. Abban viszont már országonként, vagy inkább kultúránként, nagy különbség van, hogy valaki az űrbe vágyik vagy csak a YouTube-ra.
A mai fiatalok leggyakrabban kedvenc bloggerükhöz fordulnak YouTube-on vagy Instagramon, ha fogyókúráznának. De egyáltalán nem biztos, hogy valóban jó tanácsokat kapnak azoktól, akiket amúgy sokan követnek.