Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A koronavírus-járvány alatt több időt töltöttünk a közösségi médiában és ennek a nagy nyertesei az állatinfluencerek (gazdái) lehetnek.
Új trend ütötte fel a fejét a közösségi médiában a koronavírus-járvány alatt: az emberek egyre több időt töltöttek szórakoztató tartalmak böngészésével, azonban úgy tűnik, az emberekre ráuntunk, az állatok felé fordultunk – írta a Bloomberg.
Loni Edwards, az egyik házikedvenceikből netes sztárt faragó gazdákra szakosodott ügynök szerint az emberek egyre több felhasználófiókot kezdenek el követni, olyanokat, amelyekkel jobban azonosulnak és rohamosan nő a digitális térben töltött idő is. Így egyre értékesebbé váltak a házikedvenceket bemutató felületek, amelyek a koronavírus-járvány alatt amolyan gyógyírként is szolgáltak a követőknek. Az ügynök szerint mostanra, ha mondjuk 97 ezer követője van egy kutyának Instagramon, akár 400 dollárt is elkérhetnek egy szponzorált bejegyzésért és
a legkövetettebb felhasználói fiókok tulajdonosai akár 15 ezer dollárt is kereshetnek egy poszttal.
Azoknál az iparágaknál, amelyek esetében erőteljesen alapoznak az Instagramra – így az utazás, a szépségápolás, a divat és a gasztronómia – az influencerek kevésbé rezonáltak a megváltozott, „maradj otthon” élethelyzettel és így a hirdetők számára sem voltak érdekesek. Annál inkább érdekessé váltak a tartalomgyártó újdonsült gazdák.
Amerikában egyébként a kutyák jóval népszerűbbek a macskáknál: a CrowdTangle közösségi médiakutató cég elemzése szerint a kiskutyákat említő bejegyzések száma 38, a kutyát említőké 11, a macskákat megjelenítőké pedig 9 százalékkal ugrott meg március első hetében az előző évihez képest.
Mindeközben az (ember) influencerek és alapból a reklámpiac egy nehéz évnek néztek előbe: a házikedvencekre specializálódott márkák reklámköltései azonban 51 százalékkal nőttek a MediaRadar értesülései alapján, hiszen sokan vettek magukhoz egy új kutyát vagy macskát a világjárvány alatt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.