#interjú

 

"Magyarországnak hétköznap reggel fél 7-kor piaszaga van"

Kétgyerekes anyuka nem mindennapi életúttal. Sikeres és megosztó rockzenész. Ott volt a Keletinél és támogatta a menekülteket, máskor meg koktélt szürcsölgetve, ölében gyermekével ül egy gumimatracon. "Engedetlennek", "fekete báránynak", "határokat átvágónak" tartja magát. Pásztor Annával, az Anna and The Barbies énekesnőjével beszélgettünk.

Hercsel Adél Hercsel Adél

Beer Miklós: Mérgezett a levegő
 

Beer Miklós: Mérgezett a levegő

A Magyar Narancsnak adott interjút Beer Miklós váci megyés püspök. Beszélt a lombikprogrammal kapcsolatos ellenérzéseiről, a cölibátusról és arról is, mit mondanak az emberek, ha meghallják, a menekültek befogadása.

hvg.hu hvg.hu



Európai háborút vizionál Tarlós jobbkeze és tanácsadója
 

Európai háborút vizionál Tarlós jobbkeze és tanácsadója

Világösszeesküvés, európai háború, háttérhatalom – nem más gondolkodik így, és jut el a 3-as metró fakockájától a tudjukkikig, mint Földi László egykori hírszerző, Tarlós István főpolgármester nemzetbiztonsági tanácsadója. Az Isten legyen hozzánk irgalmas.

Dercsényi Dávid Dercsényi Dávid


Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia
 

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Konferencia HVG Konferencia


A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori
 

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

HVG Konferencia HVG Konferencia





A propaganda akkor sikeres, ha nincs alternatíva
 

A propaganda akkor sikeres, ha nincs alternatíva

A gazdasági bizonytalanság és a kiszolgáltatottság magas labdát dob fel az olyan elnyomó hajlamú kormányoknak, amelyek szeretnék a médiát is uralni, ez látszik Magyarországon is – vallja Tófalvy Tamás médiaszakember, aki nemrég két könyvet is megjelentetett. Mindkettőben amellett érvel, hogy az emberi vágyak egyáltalán nem változtak, csak az internet új kapukat nyitott abban, ahogy olvasóként vagy zenerajongóként szórakoztató vagy informatív tartalmat keresünk.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám



Egy fogász, aki megfúrta a rendszert
 

Egy fogász, aki megfúrta a rendszert

Toldi Ferencről a szakmát leszámítva kevesen tudják, hogy komoly szerepet vállalt a fogimplantáció Magyarországon való elterjedésében. Azt pedig még kevesebben, hogy egy budapesti plébániában X. Pius pápa az általa készített ólomüvegportréról tekint le a hívekre. Portréinterjú.

HVG Extra Business HVG Extra Business