Mit hozhat a nyuszi egy autóbolondnak? Mutatjuk
Ha Volkswagen és ha nyúl, akkor nem is jöhet más szóba, mint a jó öreg Rabbit.
Ha Volkswagen és ha nyúl, akkor nem is jöhet más szóba, mint a jó öreg Rabbit.
Negyvenhat évvel ezelőtt vélhetően kevesen gondolták volna, hogy ez az amerikai autó milyen jól tartja majd az értékét. És akkor igen-igen enyhén fogalmaztunk.
Ha esetleg azt gondoltuk volna, hogy egy tető nélküli autóra nem lehet villogót tenni, bizony tévedtünk.
A bajorok izomtól duzzadó hibrid járgánya hamarosan egy új változatban is elérhető lesz.
Ettől az elképesztően gyönyörű vonalvezetésű, háború előtti olasz sportkocsitól gyorsan leesett az állunk.
A fosszilis üzemanyagok pusztításával a jelek szerint még a Bentley is le kíván számolni. Egyelőre szerencsére csak egy koncepcióautó erejéig.
Ha valaki esetleg kevésnek találná az AMG C63S kabrió erejét, az bátran kopogtasson be a Brabushoz.
456 lóerős V8-as motor dübörög majd benne, teteje viszont nem lesz.
Nem kell a tető a magyarnak, akkor sem, ha így drágább a kocsi.
Amennyiben négyüléses csillagos kabrióra vágyunk, és az S-osztály nemrég kijött nyitható tetős változata már túl nagy és túlságosan hivalkodó, akkor a stuttgarti gyártó C-osztályos kabrióját pontosan nekünk találták ki.
Nem tudni, hogy milyen céllal készült, mindenestre különleges látvány az előző generációs Audi A3-ból készített hatajtós kabrió.
A japán luxusmárka egy „open-air” koncepció autót mutat be a Los Angeles-i autókiállításon.
A BMW már modellnemzedékekre visszamenően gyárt nyitható tetejű négykerekűeket. E gyártókultúra egyik legújabb darabja, a 4-es Cabrio sorozat is, amely alighanem a legjobbak közül való.
625 lóerős teljesítményével a Z06 Convertible az eddigi legerősebb nyitható tetejű Chevrolet modell a márka történetében.
A BMW-k nemesítésével foglalkozó Alpina egy új kupéval és kabrióval rukkolt elő.
Március elején a Genfi Autószalonon mutatják be a gépet, de a Mercedes már most közreadott egy látványtervet.
A Mercedesnél zajló átnevezési hullámnak köszönhetően a korábban SLK néven ismert autó mostantól SLC.
Bár nem vagyunk kifejezetten kabriós ország; nyáron túl meleg van, télen túl hideg a nyitott karosszériás autózáshoz, azért egyre többen keresgélnek ilyen járműveket is.
Sokak számára a nyári életérzés egyik velejárója egy kabrió autó vezetése. Ennek is köszönhető, hogy nyár elejére ismét csúcsra ért a kabrió autók piaca.
A tető nélküli autózás nem feltétlen úri hóbort manapság. Vállalható felárért hozzá lehet jutni olyan nyitható tetős autókhoz, amelyekkel szó szerint naposabb az élet. Persze, aki megteheti, akár egy luxusvilla árában is keresgélhet a kabriók közt.