Egy kapu miatt soha ne álljon le a termelés vagy a logisztikai tevékenység
Az ipari kapuk meghibásodása mostanáig komoly kihívásokat jelentett az ipari és logisztikai vállalatok számára.
Az ipari kapuk meghibásodása mostanáig komoly kihívásokat jelentett az ipari és logisztikai vállalatok számára.
Évtizedekig senki sem szerzett érvényt az előírásnak.
A logisztikai és termelési folyamatok zavartalan és költséghatékony működtetése érdekében létfontosságú az ipari gyorskapuk megbízható és folyamatos üzemelése.
Az Ipar 4.0 megoldások segítségével a cégek elfelejthetik a váratlan meghibásodásokat, a kényszerű leállásokat, nem beszélve arról, hogy mennyi költséget és energiát takaríthatnak meg a megfelelő digitális szolgáltatás igénybevételével.
Egy ház kapujába vezetett áram rázott meg egy embert Makón, a rendőrség emberölés kísérlete miatt indított nyomozást.
Nem fért be a mentőautó a kapu alatt, a házigazda pedig úgy gondolta, erről csak a sofőr tehet.
Épp kilépett volna a kapun egy ember Józsefvárosban, amikor elütötte egy autó, a sérültet a tűzoltók szabadították ki a kocsi alól. A részleteket azonban egyre nehezebb követni.
A STEPVR nevű cég egy olyan berendezést épített, amellyel magunk mögött hagyhatjuk a valóságot.
Újabb ütközet a cég és az önkormányzat háborújában?
A pályázatban vállalták a kaput, ezért muszáj volt valamit tenni.
A család megvette a jegyet, a zenekar pedig szerette volna, ha kapnak valamit a pénzükért.
A szerkezet a párakapukhoz hasonlóan működik, csak víz helyett fertőtlenítőt locsol. A helyieknek tetszik az ötlet.
A hatóságok leszerelték a vasszerkezetet, amelybe legutóbb egy emeletes busz rohant bele. Az akkori balesetben 28-an sérültek meg.
Úgy törte át a telephely kapuját, mint ahogy az akciófilmekben szokták.
Egy férfi esett ki az autóból, észak-koreaiakra jellemző nyelvjárással beszélt, és állítólag azt kérte, hogy az Egyesült Államok adjon neki politikai menedékjogot.
2018 első túszdrámája: egy kapuhálóba gabalyodott, kapushajlamú szarvast szabadítottak ki Ipolyszécsénykén.
Kína Hupej tartományának fővárosában, Vuhanban a jelek szerint komolyan veszik a gyalogátkelőhelyek reformját, és próbálnak olyan megoldásokat találni, amelyekkel fizikailag is vissza tudják tartani a gyalogosokat attól, hogy átrohanjanak a piroson. A fel-le liftező kötelek mellett találtunk fotót egy másik ötletről is, ami emlékeztet kicsit a metrókapukra.
Kinyitja az egyik kaput, majd a másikat, ügyesen lavírozik az érkező szerelvények között, majd becsukja a kapukat. Nehéz a dolga a kapuőrnek, és erre a feladatra nem is elég egy ember.
A beléptetésnél nem találták a listán az őrök a 444.hu munkatársának nevét, így nem engedték be az Országházba, pedig a kitiltását elvileg feloldották. A sajtóiroda azt ígérte, hogy intézkednek, de az őrök később állították: nekik senki sem szólt. A 14 órakor kezdődő sajtótájékoztatóra érkező újságíró 15 óra 40-kor feladta, visszament a szerkesztőségbe.
Letépte az erős szél a Váci Fegyház és Börtön átépítés alatt álló kapuját. A bejáratot mobilkerítéssel és szögesdróttal zárták el, valamint furgonokkal is eltorlaszolták – derül ki a helyszínen készített fotókból.