#kereskedelem





A magyar cég, amely személyes kapcsolattal és olcsósággal kel versenyre a nagy kiskerláncokkal
 

A magyar cég, amely személyes kapcsolattal és olcsósággal kel versenyre a nagy kiskerláncokkal

Országos hálózat kialakítását tűzte ki célul az idén 25 éves, több mint 200 franchise-üzletet ellátó Dél-100 Kft. A jelenleg elsősorban Közép-Magyarországon aktív kiskereskedelmi lánc az olcsósággal, az árukínálat dimanikus alakításával és a vevőkkel fenntartott személyes kapcsolattal szállna versenybe a nemzetközi láncokkal a háztartási vegyi áru, iparcikk, tartós és reformélelmiszerek frontján.

hvg.hu hvg.hu



Amikor „az árleszállítás növelte dolgozó népünk jólétét, gazdagságát” – az állami akciók nyomában
 

Amikor „az árleszállítás növelte dolgozó népünk jólétét, gazdagságát” – az állami akciók nyomában

Piacgazdaságban még nem léptek meg olyat, hogy a kormány előírja a boltoknak a kötelező akciózást, 1989 előtt viszont óriási hírverést tudtak csapni az árleszállításokból. Ezzel persze azt sikerült elérni, hogy óriási sorban állás legyen az árcsökkentett termékekért, az alapanyagok beszállítói gyakran nem tudták tartani a lépést a kereslettel, és a bolti dolgozóknak is néha egész váratlanul kellett átcímkézniük mindent egy-két éjszaka alatt.





Spar: négyszeresére nőtt az árstopos tej forgalma, a cukorból háromszor annyit vittek
 

Spar: négyszeresére nőtt az árstopos tej forgalma, a cukorból háromszor annyit vittek

Nőtt a Spar forgalma 2022-ben, de a második féléves visszaesés az első félév növekedésének jelentős részét elvitte. A plázastop ellenére két új üzletet tudtak nyitni, 11-et korszerűsítettek, és felújították saját húsüzemüket is. Az éves eredményről beszámolva a cég vezetői elmondták, mit tapasztalnak az árstopok miatt, milyen viszonyban vannak a hazai szakképzéssel, mit tesznek a fenntarthatóságért és miként küzdenek az inflációval.