Macron és Von der Leyen Kínában tárgyal, de ez nem mindenkinek tetszik
Fordulatot hozhatnak az EU és Kína viszonyában Macron és Von der Leyen kínai tárgyalásai. Egyes elemzők szerint a duó a „jó zsaru, rossz zsaru” szerepét tölti be.
Fordulatot hozhatnak az EU és Kína viszonyában Macron és Von der Leyen kínai tárgyalásai. Egyes elemzők szerint a duó a „jó zsaru, rossz zsaru” szerepét tölti be.
Mi jó ideje írjuk össze az árakat az élelmiszerboltokban, de az infláció csak nem szorult vissza. Bezzeg ha a versenyhatóság teszi!
Inkább otthonról rendelnek az egykor az Oxford Street-en hömpölygő vásárlók.
A Mediterranean Shipping Company négy olyan hajót rendelt meg Kínától, aminek kapacitása több mint 24 ezer konténer. Az első már el is készült.
A tajvani származású, ABC Fruit Jelly Straws félmerev műanyagból készült kapszulákba töltött termék az alakja miatt megakadhat a torokban, ezért arra kérik a vásárlókat, hogy ne fogyasszák el.
Vállalható divat, több mint vállalható áron – nagyjából mindent ennek a célnak vet alá az ír cég, amely, amolyan fapados ruhaboltként, Dublinból indulva szerzett hírnevet. Amíg azonban a Primark spórol, vásárlói annál több pénzt hagynak a pénztárnál.
Február 5-től alapból tilos orosz olajból finomított termékekkel kereskedni az unióban – de ha megfelelünk néhány előírásnak, akkor mégis lehetségessé válik.
Raskó György agrárközgazdász szerint 80 százalékkal is többe kerülhet hamarosan a sertéshús.
Az eddigi tervek szerint 2023. január elsejétől tilos lett volna a műanyag italtartó poharak használata, ám egy veszélyhelyzeti rendelet útján módosítja ezt a szabályt a kormány - írja a Portfolio.
Idén, akárcsak tavaly, kelendőek voltak a televíziók, a notebookok és a háztartási nagygépek, de a legnagyobb bővülést az elektromos rollerek, a vezeték nélküli fülhallgatók és az instant kamerák termékcsoportja mutatta, legalábbis a Media Marktnál.
Az eMAG jelentése szerint a nyár óta folyamatos a kereslet a hősugárzó termékekre, a válság ellenére viszont a kevésbé nélkülözhetetlen játékkonzolokat sem vetik meg a vásárlók.
Az ünnepi túlterheltség miatt jobban kell figyelnie annak, aki online akarja megoldani az ünnepi nagybevásárlást.
Vang Ji kínai külügyminiszter azután állította ezt, hogy magyar kollégájával, Szijjártó Péterrel tárgyalt.
Prémium online szupermarketnek indult, aztán először jött a Covid, most pedig az elszálló árak – mindkettő a stratégia felülvizsgálatára kényszerítette a Kifli vezetését. De hogyan reagál egy üzletlánc arra, ha hetente nőnek a beszállítói árak és közben egyre több árura terjed ki a fogyasztói árak korlátozása? És hogyan reagálnak a fogyasztók a drágulásra? Klekner Péterrel, a Kifli.hu ügyvezető igazgatójával, és Sárközi Péterrel, a társaság üzleti elemzőjével beszélgettünk.
Minimálisan nőtt a kiskereskedelmi forgalom, de ez úgy jött össze, hogy a benzinkutakat megrohamozták az emberek, ételből kevesebbet vásároltak, mint tavaly ilyenkor.
Kiugró növekedés, az árak stabilizálódása és árcsökkenés is jellemezte a magyar boltokban a novembert – azt a hónapot, amikor újabb két termékkörre terjesztette ki a kormány az árstopot, mihelyst szembesült azzal, hogy éves szinten 40 százalékra nőtt az élelmiszer-infláció.
Megtévesztőnek tűnik az online és bolti ár között kihangsúlyozott különbség az eOptika Kft. honlapján a Gazdasági Versenyhivatal szerint, ezért eljárást indítottak a hazai kontaktlencse- és szemüveg-kiskereskedelem meghatározó vállalkozásával szemben.
Azt kérik a vásárlóktól, hogy a szóban forgó lombfúvót ne használják tovább.
Az önkormányzat egyeztetett az áruházlánccal, mert a vásárlók egy része jobban szereti a hagyományos pénztárakat.