Itt a digitális rendszámtábla, ami szinte bármit megjeleníthet
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
A CES-en leplezték le azt a kínai elektromos autót, mely korrekt hatótávolsággal és futurisztikus beltérrel kecsegtet.
A Samsung tervei szerint olyan okostelefont készítenének, amelynek kijelzője nemcsak lekerekített, de a mobil egyik oldalán át is "folyna" a hátlapra.
Az eddig megismert Futár-kijelzőkhöz képest jóval kisebb az a kijelző, amit a déli irányú Bem téri villamosmegállóban szereltek fel az esőbeálló tetejére. Csak a járatszám és az érkezésig hátralévő idő látható rajta, valamint az, hogy tesztüzem. Előnye viszont, hogy a kis méret miatt nem kell külön oszlopot telepíteni hozzá, így akár több helyen is megjelenhetne, ha beválik. A BKK ezzel kapcsolatos tervei egyelőre nem ismertek.
Ha igaz a legújabb kiszivárogtatás, akkor a szó szoros értelmében látványosan megváltozik a Galaxy S8 külseje a korábbi modellekhez képest.
Buliban, koncerten, étteremben, tüntetésen, akárhol jól jöhet, ha ilyen üzenettel hívja fel magára a figyelmet.
A kivitelező azt ígéri, hogy szeptemberre újraprogramozzák az utastájékoztató táblákat a szegedi megállókban. Van, ahol nem működnek a kijelzők, és olyan is van, hogy nem a tényleges érkezési időt mutatják – írja a Délmagyarország. A táblák ügyében egy per is folyamatban van.
Az ígéretek szerint csúcsminőségű lesz az a négy LED fal, amelyeket Miskolcon állítanak fel. Híreket, információkat olvashatnak majd ezeken a helyiek és a turisták.
Útlezárásokra kell számítani az M1-M7-es autópálya bevezető szakaszán, az Egér úti csomópont előtt hétfőtől az út feletti kijelző építése miatt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
A helyi buszok közlekedését nyomon követő utastájékoztató rendszert építenek ki Zalaegerszegen. Tíz helyszínen lehet majd elolvasni a kijelzőkről a járművekkel kapcsolatos információkat.
Összesen 175 millió forintból fejlesztik a közösségi közlekedést Szekszárdon. Utastájékoztató rendszert és buszfordulót építenek ki, a kerékpárút-hálózatot is bővítik.
Befejezték az új diszpécser-, utastájékoztató és utasinformatikai rendszer kialakítását Szegeden. 103 megállóban láthatják az utasok kijelzőkön, mikor jön a következő troli vagy villamos.
Ezentúl már a 3-as, a 24-es és a 49-es vonalon is csak olyan villamosok járnak már Budapesten, amelyeken működik a FUTÁR, vagyis az új utastájékoztató rendszer. Ez azt jelenti, hogy az utastérben, a megállókban valamint az érintett metrómegállókban elhelyezett kijelzőkön most már ezekről a járatokról is megjelennek információk – közölte a BKK.
A ráckevei, vagyis a H6-os HÉV indulási időpontjai is rajta lesznek ezentúl a Közvágóhídnál lévő futáros kijelzőkön. A BKK tervezi, hogy a trolik, villamosok és buszok után a HÉV-eket is bevonja az új forgalomirányítási rendszerbe. A kocsikban azonban nincs még megfelelő eszköz a műholdas nyomkövetéshez, ezért a diszpécserek módosítják majd a kijelzőkön olvasható időpontokat, ha valamiért borul a menetrend.
Nem Kelenföld, hanem Kelenföd felé tartott a 4-es metró kedd reggel az Index fotója szerint.
Meghibásodott a kijelző a 4-es metró Keleti pályaudvar állomásánál - tapasztalta a hvg.hu munkatársa szombaton kora délután. Egy biztos: a BKK Windows-t használ. A metróforgalom mindeközben persze zavartalanul zajlik.
Olyan anyagot fedezett fel egy japán kutató, amelynek mindenki örülhet: a leginkább szuperhősök képességeit idéző üveg "gyógyulási folyamata" még csak emberi beavatkozást sem igényel.
Egyetlen utastájékoztatási rendszerben érhetőek el a Balatonnál a vasúti, a buszos és a hajós közösségi közlekedés adatai az október végéig tartó tesztüzem után. A beruházás 377 millió forintba került. Egyes buszmegállókban, vasútállomásokon és kikötőkben szerelték fel a kijelzőket, amelyeken nyomon követhető egyebek mellett a menetrendek.
A BKK áthelyeztetett több Futár-kijelzőt, hogy azokon még hatékonyabban jelenhessenek meg a járatokkal kapcsolatos információk. Volt olyan megálló, ahol az ötsoros kijelző túl sok volt, másokban pedig a háromsoros túl kevés, ezért kicserélték azokat.
A jelenleg piacon lévő telefonok képernyőjénél sokkal ellenállóbbak lesznek a kijelzők. A technológia már nem csak a laboratóriumokban létezik, várhatóan még idén találkozhatunk vele a mobilokban.