20 évet visszarepít az időben ez a 3 literes fogyasztású dízel VW
Egy kocsi azokból az időkből, amikor még nem hegyomlásnyi méretű hibrid és elektromos SUV-okkal próbáltuk megmenteni a bolygónkat.
Egy kocsi azokból az időkből, amikor még nem hegyomlásnyi méretű hibrid és elektromos SUV-okkal próbáltuk megmenteni a bolygónkat.
Immár hazánkban is elérhető a kisautó legizgalmasabb kivitelének frissített verziója.
A típus legolcsóbb 75 lóerős változata kevéssel 5,5 millió forint felett indul.
Megkezdődött a kis szívó benzinmotottal szerelt vadonatúj modell hazai értékesítése.
A japán gyártó apró újdonsága 3,8 literes átlagfogyasztással kecsegtet.
Közel 24 centiméterrel nagyobb az elődjénél, de még így is szuperkompakt a Toyota kategóriát váltott újdonsága.
Az elődjénél ugyan nagyobb lett az Aygo X, de még mindig bőven 4 méter alatt maradt a hossza.
A japán kisautó sportváltozata egyrészt kicsit jobban mutat így, másrészt a menetdinamikája is javult valamelyest.
Egyik tesztalanyunk egy racionális választásnak tekinthető stílusos kompakt, a másik pedig egy rikító színben pompázó, nyitható tetejű kis méregzsák. Mindkettő nagyon menő és talán nem is lehetne ennél britebb.
Megérkezett a válasz a faceliftes Polóra és Ibizára, valamint a teljesen új Fabiára.
A benzines alapmodell 5,6 millió forintért állítható be a garázsba.
A VW konszern cseh újdonságának alapmodellje mindössze 66 lóerős.
A felfrissített Volkswagen kisautó első példányai már megérkeztek hazánkba.
Egy apró városi autó, melyet a laikusok leginkább csak bevásárlásra alkalmas női kocsinak néznek. És amelyről a kicsit is hozzáértők rögtön tudják, hogy az elmúlt időszak egyik messze legizgalmasabb és legbátrabb fejlesztése.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
A VW-konszern spanyol márkájának újdonsága valamivel 6,5 millió forint felett nyit.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik a GR Yarist esetleg ingerszegénynek találják.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.
A francia gyártó 17 év után leállította apró városi modellje, a C1 gyártását.
Minden jel arra mutat, hogy rendben zajlik a GR Yaris gyári tuningváltozatának fejlesztése.