Tucatnyi klasszikus autót mentettek ki egy elhagyott pajtából, ami összedőlt – képek
A tulajdonos 100 éves korában elhunyt és a kocsikat őrző helyiség sem bírta tovább.
A tulajdonos 100 éves korában elhunyt és a kocsikat őrző helyiség sem bírta tovább.
Olyan különlegesség is volt köztük, mint egy 18 láb hosszú, egészen szokatlan formájú, lényegében ismeretlen koncepcióautó.
Néhány hónapja volt hír, hogy visszatérhet a jelenlegi legklasszikusabb Ferrari, a 250 GTO egy mai változatban. Olyan cégek áltak már az ötlet mögé, mint a Pirelli. Most egy dizájnercég tervezgette a külsejét is.
A Volkswagennél ki tudja, hogyan, de már az ötvenes évek végén ráéreztek arra, hogy nagyon jön az Édes élet korszaka. Fogták hát az autóipar legnagyobb példányszámban gyártott autóját, a Volkswagen Bogarat, és az olaszokkal csináltattak belőle egy szívdöglesztő autót. Ez lett a Karmann Ghia.
Émilien, a béna rendőr és Daniel, a marseille-i taxis ezzel üldözte a „japókat”.
Nem is kisebb név, mint a Zagato-műhely jegyezte a terméket. Most eladó egy példány belőle.
Hollywood két ikonjának volt az egészen különleges ritkaságnak számító Duesenberg SSJ-ből egy-egy példánya, ami nálunk vélhetően teljesen ismeretlen márka.
Tizennyolc hónapon át építgették ezt az autót, leginkább azt szemléltetve, hogy a Porsche részéről megvan a szakmai tartalék, bármilyen modelljüket újrateremteni.
Az autó, amelyet még Enzo Ferrari is a világ legszebbjének nevezett, pedig nem ő gyártotta.
Egy ilyen csúnyán leamortizált Porsche is vagyonokat érhet, persze nagyon nem mindegy milyen.
Német autó olasz dizájnnal, nem lehet rossz. Mégis egészen más karakterű, mint a megszokott Porschék.
A Porsche idén 70 éves, illene lenyűgözni a rajongókat valami nagyon különlegessel.
A komoly történelmi háttérrel rendelkező tárgyak nem kifejezetten olcsók, különösen akkor, amikor a brit uralkodóház tagjai használták előszeretettel.
Adtak is érte egymilliárd forintnyi dollárt.
Új rekordot állítana fel ezzel az 56 éves Ferrari 250 GTO.
Az egyik legfontosabb Ford GT40 kerül aukcióra hamarosan. A P/ 1016-as alvázszámú autó az egyike azon GT40-eseknek, amelyek az 1966-os 24 órás Le Mans versenyen az 1-2-3-ik helyet szerezték meg.