Áder János alapítványának ötmilliárd, a leégett szentesi sportcsarnokra 78 millió forintot ad a kormány
Mindkét összegre ráütötték a vissza nem térítendő pecsétet is.
Mindkét összegre ráütötték a vissza nem térítendő pecsétet is.
A szakszervezetek szerint nem tudták volna későbbi időpontra tenni a január 31-i sztrájkot, hiszen azzal új eljárást kellett volna kezdeni.
A Klebelsberg Központ az ellenzékiek sajtótájékoztatója után nem sokkal a járványra hivatkozva 45 napig elhalasztotta a válaszadást.
A dolgozók érdekképviseleti szerve a kormány és a főváros ígéreteit is számonkérte.
Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.
A taxisok azt szeretnék, ha a kormány a taxiszolgáltatást országosan is szabályozó rendeletben határozná meg a minimum tarifát.
Éppen a január 31-i pedagógussztrájk, annak előzményei, s az egész, az eseményt övező eljárás mutat rá arra, hogy milyen szinten akadályozott ma Magyarországon a sztrájkszervezés és az abban való részvétel.
A politikusok vallanak, a közvélemény pedig kételkedik - ismét eljött január 31., és ismét itt van Magyarország állandó népi játéka. Hiteles vagyonnyilatkozatokra pedig nagy szükség lenne, már csak azért is, hogy az állampolgárok nyugodt lélekkel adhassák le a szavazatukat alig két hónap múlva.
„In the name of mother Earth.”
A program 2022-től egészen 2028-ig fog tartani.
A lapnak nem kell helyreigazítást közölnie a Fidesz üzeneteit a Facebookon felerősítő Megafon Központról.
Emberölés miatt tett feljelentést Ferincz Jenő, akinek idős édesanyja két – 60 év felett vitatott hatásosságú – kínai oltás után halt bele a Covidba. Idézi Orbán Viktort, aki azt mondta: a járványban minden döntést a kormánynak kell meghoznia, a felelősséget is a kormánynak, leginkább neki kell viselnie, ezért kapja a fizetését.
Semmilyen jóléti intézkedés nem tűnhet szem elől. A propagandakampányok között a második Orbán-kormány mindig talált lehetőséget arra, hogyha az emberek a bőrükön nem érzik, az emlékezetükbe mindenképp beégjen, hogy a Fidesz alatt minden jobb. Az élelmiszerárstopot hirdető plakátok egy hosszú sort folytatnak.
A boltokon belül jöhet a plakátkampány, külön arculat is lesz.
Beszállt a Fidesz alapítványa a párt külföldi megjelenésének gyámolítására létrehozott Kereszténydemokrata Intézetbe.
Az év végi hajrában összesen nettó 37 milliárd forintnyi kommunikációs megbízást osztott szét az állami és kormányzati reklámköltéseket kezelő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH). A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, Demeter Szilárd kedvence, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.
Ha az ellenzék nyer, igyekszik majd kiszorítani a jobboldali elitet. Magyarország azonban így nem lép közelebb az együttműködésre alapozott nyugatos modell felé. Vélemény.
A kormánypárt fontos fegyverei lehetnek a kampányban a Megafon Központ influenszerei, akikbe már most több mint félmilliárd forintot invesztáltak. A beszélő fejek a kormány narratíváját visszhangozzák, és arra is jók, hogy még inkább elmossák a tény és vélemény, valamint a politikai szereplők és média közti határokat. Kérdés, hogy közlendőjük a Fidesz-tábor összerázásán kívül alkalmas-e arra, hogy megszólítsa a bizonytalanokat.
Az Átlátszó összeszedte és kielemeztette azokat a nyilvános fotókat, melyeken beazonosíthatók a többi között a kormánytagok, kormánypárti politikusok és kormányközeli szereplők csuklódíszei. Becsléseik alapján a darabok többsége milliós tétel lehet.
Vészjelzést adott a gazdaságot eluraló inflációról a magyar kormány, hiszen a fogyasztói árak átmeneti befagyasztása a gyengeség jele. Az az üzenete, hogy nincs más eszköz a drágulás megfékezésére. Pedig volna, de nem ez a cél, hanem a látszatkeltés.