24 éves, de csak 3200 kilométert futott Mercedes SL vár új gazdára
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A japán kisautó sportváltozata egyrészt kicsit jobban mutat így, másrészt a menetdinamikája is javult valamelyest.
A Volkswagen legkisebb kupé divatterepjárója négy felszereltségi szinttel készül.
Az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult cseh kisautó alapára éppen csak becsúszott 5 millió forint alá.
Hamarosan már csak automata váltós kocsik, illetve hagyományos váltó nélküli villanyautók lesznek kaphatók a Volkswagennél.
A Nissan új sportkocsija a közelmúltban érkezett Toyota Suprát vette célkeresztbe.
A VW konszern cseh márkájának újdonsága dízelmotor nélkül is igen komoly hatótávval büszkélkedhet.
A múltat idéző külső ezúttal modern technikát rejt maga alatt.
A VW konszern cseh újdonságának alapmodellje mindössze 66 lóerős.
A felfrissített Volkswagen kisautó első példányai már megérkeztek hazánkba.
A hatodik generációs modell modell most először érhető el plugin hibrid hajtáslánccal.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
Legolcsóbban 9,5 millió forintból lehet ráncfelvarrt Kodiaqunk.
Megérkezett Magyarországra a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.
Megvan az oka annak, hogy ebbe az új elektromos autóba miért került régivágású váltószerkezet.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.