A vezetés szerelmeseinek: kéziváltót kapott a Toyota Supra
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a legvadabb Corolla kompakt, puttonyos és négyajtós változata.
A látványos megjelenésű Ford eddig nagyon kevés kilométert hagyott maga mögött.
A színtiszta vezetési élményt ezúttal automata váltó és turbófeltöltő sem befolyásolja.
Nem, ezeket a kis Abarthokat még nem villanymotor mozgatja.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
A Volkswagen fejlődő piacokra szánt kompakt szedánja kétféle benzines hajtáslánccal készül.
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
A japán kompaktot egy 90 lóerős szívó benzinmotor mozgatja.
A japán gyártó szerint a vezetési élményhez az elektromos autók esetében is hozzátehet egy kiváló kézi kapcsolású váltó.
Alig 550 kilogramm a tömege, 1,1 literes motorja pedig egészen 8500-ig elforgatható.
A legendás autótervező cégének szuperkönnyű újdonsága magas fordulatszámú benzinmotort kapott.
A típus legolcsóbb 75 lóerős változata kevéssel 5,5 millió forint felett indul.
A kívül-belül modernizált kompakt cseh szabadidő-autó immár hazánkban is elérhető.
A limitált szériás apró sportkocsihoz versenypályás és rally csomag is rendelhető.
Világmegváltást senki sem remélhet az új Noble-től, remek vezetési élményt viszont annál inkább.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.