A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
A Porsche februárban leplezte le a közelmúltban generációváltáson átesett 911-es sportkocsi eddigi legsportosabb változatát, a 911 GT3-at, melynek nemrégiben megkezdődött az értékesítése.
Magyarországon minimum 67,8 millió forintot kell fizetni az új 911 GT3-ért, mely ily módon jelentősen drágább az 52,5 millió forinton nyitó 450 lovas 911 Carrera 4S-nél, de olcsóbb az 580 lóerős összkerekes 911 Turbónál, mely 74,8 millió forinttól indul.
A hátsókerék-hajtású GT3 mozgatásáról egy 4 literes szívó boxermotor gondoskodik. A 9000-es maximális fordulatszámú erőforrás 510 lóerős teljesítményt, illetve 470 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.
Az összes többi 911-es kiviteltől eltérően nem nyolc-, hanem hétfokozatú PDK automata váltó 3,4 másodperces 0–100-as szintidőt tesz lehetővé, a végsebesség 318 km/h. A 911 GT3 hatfokozatú kézi váltóval is rendelhető, ami 3,9 másodperces 0-100-as gyorsulás mellett 320 km/h-s legnagyobb tempó elérését biztosítja.
A 0-ról 200-ra 11,9 másodperc alatt felgyorsuló kézi váltós újdonság mindössze 1418 kilogrammot nyom a mérlegen, és a 10,8 másodperces 0-200-as szintidejű PDK-s verzió tömege sem több, mint 1435 kilogramm.
A korábbiaknál szélesebb gumikat és nagyobb teljesítményű fékrendszert kapott Porsche 911 GT3 6:59.927-es köridőt futott a Nordschleife 20,832 kilométeres aszfaltcsíkján. Összehasonlításképp, az előd GT3 7:12.7-es, az előző GT3 RS pedig 6:56.4-es köridőre volt képes ugyanitt.
A 911-esből hamarosan érkezik egy még sportosabb, az igazi versenyautókhoz még közelebbi kivitel, a GT3 RS ára és specifikációi egyelőre még ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.