Eladó egy alig 200 kilométert futott 31 éves ralilegenda
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Fény derült a villám logós új crossover hazai indulóárára.
Hamisítatlan 80-as évek életérzéssel támad ez a sportos kivitelű, hatalmas hátsó szárnyas Sierra.
A különleges négykerekű külsejét a 70-es évek Le Mans-i versenyautó ihlették.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.
A japán gyártó népszerű kompakt terepjárója kétüléses változatban kerül újra forgalomba.
A nyolcas Golf cseh testvérmodelljéből egy minden korábbinál sportosabb változat érkezett.
Egymásnak eresztettük a Volkswagen konszern népszerű kompaktjait, ugyanazzal a benzinmotorral és váltóval. Vajon az eredeti német modell vagy a kicsit izgalmasabb spanyol újragondolása a jobb választás?
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
A kompakt terepjáró külsején a Suzuki Jimny vonásait is fel lehet fedezni.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Hamarosan már csak és kizárólag automata váltós Mercedeseket lehet majd vásárolni.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
Erős szívó V8-as motor, zabolázatlan hátsókerék-hajtás, remek kézi váltó. Minden adott a hamisítatlan amerikai izomautózáshoz, ráadásul a kapott élményhez mérten akár még olcsónak is nevezhető az új Mustang.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.