Kézi váltó egy villanyautóban? Mutatjuk!
Megvan az oka annak, hogy ebbe az új elektromos autóba miért került régivágású váltószerkezet.
Megvan az oka annak, hogy ebbe az új elektromos autóba miért került régivágású váltószerkezet.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Fény derült a villám logós új crossover hazai indulóárára.
Hamisítatlan 80-as évek életérzéssel támad ez a sportos kivitelű, hatalmas hátsó szárnyas Sierra.
A különleges négykerekű külsejét a 70-es évek Le Mans-i versenyautó ihlették.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.
A japán gyártó népszerű kompakt terepjárója kétüléses változatban kerül újra forgalomba.
A nyolcas Golf cseh testvérmodelljéből egy minden korábbinál sportosabb változat érkezett.
Egymásnak eresztettük a Volkswagen konszern népszerű kompaktjait, ugyanazzal a benzinmotorral és váltóval. Vajon az eredeti német modell vagy a kicsit izgalmasabb spanyol újragondolása a jobb választás?
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
A kompakt terepjáró külsején a Suzuki Jimny vonásait is fel lehet fedezni.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Hamarosan már csak és kizárólag automata váltós Mercedeseket lehet majd vásárolni.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.