Túl van a kapacitásán az M0-s déli szakasza
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
„Közúti teherfuvarozási partnerei számára" nyitotta a kutat a Shell, vagyis személyautóba egyelőre senki ne próbáljon folyékony földgázt tankolni.
Korlátozások nélkül lehet használni mind a négy sávot.
Szerencsére az összes autós nagyon gyorsan reagált.
Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.
Öt hónapig nem lehet majd használni Csepel felől az egyik felhajtót.
Ha nem jár sikerrel a társadalmi egyeztetés, a kormány dönti el, merre menjen a nyomvonal.
Két év múlva kezdődhet az M0-s hiányzó nyugati szakaszának építése, így 2022-re teljessé válhat a Budapest körüli körgyűrű. Ez komoly változásokat hozhat a környező települések ingatlanpiacán, de kérdés, kik lesznek a legnagyobb nyertesek.
Összeütközött 23 gépjármű hétfő hajnalban az orosz fővárost, Moszkvát övező körgyűrűn, két ember meghalt, öt megsérült.
Műszaki hiba miatt két kamion vesztegel az M0-s körgyűrű szigetszentmiklósi szakaszánál mindkét oldal leálló sávjában, emiatt csak a belső sávban és lassabban haladhat a forgalom – közölte a rendőrség szerda reggel.
Mindenképpen szükséges lenne egy Budapestet délről elkerülő vasúti körgyűrű megépítése, különben elkerülheti Magyarországot a nemzetközi vasúti forgalom, ami a cégek elvándorlásához vezetne. A lehetséges nyomvonalak árai 270-600 milliárd forint között szóródnak.