Túl van a kapacitásán az M0-s déli szakasza
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
„Közúti teherfuvarozási partnerei számára" nyitotta a kutat a Shell, vagyis személyautóba egyelőre senki ne próbáljon folyékony földgázt tankolni.
Korlátozások nélkül lehet használni mind a négy sávot.
Ha 80-90-nel érkezik az M5-ös felé tartó lehajtóhoz valaki, könnyen kényelmetlen szituációba kerülhet.
Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.
Öt hónapig nem lehet majd használni Csepel felől az egyik felhajtót.
Az újakkal együtt a moszkvai metróállomások száma 212-re nőtt, a metróvonalak hossza pedig együtt elérte a 360 kilométert.
Összeütközött 23 gépjármű hétfő hajnalban az orosz fővárost, Moszkvát övező körgyűrűn, két ember meghalt, öt megsérült.
Óriási vasúti beruházást jelentett be szerdán a kormány, hasonlóra évtizedek óta nem volt példa hazánkban. A Budapest körüli vasúti körgyűrű tehermentesítené a fővárosi vonalakat, bővülhetne az orosz és kínai árukat szállító tranzitforgalom. A beruházás 360 milliárd forintba kerülne, megtérülési adatok nincsenek, és az átadási határidő is kissé ambiciózus.
Műszaki hiba miatt két kamion vesztegel az M0-s körgyűrű szigetszentmiklósi szakaszánál mindkét oldal leálló sávjában, emiatt csak a belső sávban és lassabban haladhat a forgalom – közölte a rendőrség szerda reggel.
Mindenképpen szükséges lenne egy Budapestet délről elkerülő vasúti körgyűrű megépítése, különben elkerülheti Magyarországot a nemzetközi vasúti forgalom, ami a cégek elvándorlásához vezetne. A lehetséges nyomvonalak árai 270-600 milliárd forint között szóródnak.
Összesen csaknem 7 ezer milliárd forintot költene a Népszabadság információja szerint a kormány a magyar úthálózat fejlesztésére.