Fotók: A belső szalagkorlátok közé szorult egy kamion az M1-esen
A 60 év körüli sofőrre már élettelenül találtak rá.
A 60 év körüli sofőrre már élettelenül találtak rá.
Még csak a tervezés időszakában is alig tart az M9-es autópálya, de már tiltakoznak a jelenleg aktuálisnak tűnő nyomvonal ellen. Az a terv látszik ugyanis befutónak, amelyiken az autóút túl közel húzódna a völgyben fekvő Alsónemesapátihoz, a lakosság pedig ezt nem akarja. És bármeddig hajlandónak tűnnek elmenni.
Karambol történt a Corvin-negyednél, az embereket leszállították a villamosról, egyelőre nem jár a 4-6-os a Mórizcz Zsigmond körtér felé.
Egy ház falát is kidöntötte az az autó, amely pénteken délután sodródott le az útról Zalabaksán.
A fejlesztéssel remélhetőleg el lehet felejteni a hétvégi brutális dugókat az M7-esen.
A számok nem azt mutatják, hogy 5-10 éven belül ingyen repülhetünk. Sajnos nagyon nem, hiába pendítette meg a tervet a Ryanair vezére.
Lámpa, aminek integetni kell, hullámvasút a bicikliút helyén, lyukak a térképen, és túlárazások – összegyűjtöttük a félresiklott kerékpáros-fejlesztéseket.
Nem sokon múlt, hogy a tengerparti sziklákig bukfencezzenek autójukkal.
Elképzelések bőven vannak már a Városliget közlekedésével kapcsolatban, kérdés, mi valósul meg ezekből. Az autómentesítést tartják a legfontosabbnak. A trolik nagy részét is a ligeten kívülre tennék, csak a Dvorák sétányon járnának akkumulátoros járművek, a mostaninál szűkebb úton – hangzott el a Liget Park Fórumon.
A legújabb adatok szerint Franciaországban évente 500 millió euró (150 milliárd forint) kárt okoznak a bliccelők. A fővárost övező Ile-de-France régió vezet, itt 370 milliós a tömegközlekedési vállalat bevételkiesése.
Itt a Hálaadás ünnepe az USA-ban, kicsit meglódultak az emberek.
Készülnek az új tervek a fejlesztési minisztériumban, melyik utak használatáért kell fizetni 2017-ben.
Hétfőtől már csinálják a metrópótláshoz szükséges átalakításokat a Határ úti metróállomás környékén.
Gázcsonkra hajtott egy autó Kecskeméten, ez okozta a szivárgást.